بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

پایان نامه مدیریت دانش
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت دانش در بانک صادرات
پیاده سازی مدیریت دانش در بانک صادرات
پایان نامه درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

(مطالعه موردی:شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه)

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند.

 

هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.تعدادجامعه آماری این تحقیق 557 نفر شامل همه کارکنان بانک صادرات ایران در ارومیه بوده است که جهت نمونه گیری از جدول مورگان استفاده شد ودر نهایت تعداد افراد نمونه 227 نفر بدست آمد.روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده است.همچنین در این پژوهش برای تفسیر اطلاعات از روش تحلیل مسیر استفاده شده و همینطور به منظور پردازش داده ها از نرم افزار LISREL  استفاده شده است.به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است.

 

نتایج تحقیق حاکی از آن است که تاثیر توانایی های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مثبت بوده و با بالا رفتن توانایی های مدیریت دانش میتوان انتظار داشت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز افزایش یابد.همچنین عامل فن آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری  و عوامل سازمانی نیز در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری  تاثیر مثبت داشته است.ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و پنجم تحقیق رد می شود.

 

 

 

 

مقدمه:

روندهای کلی مهم آزاد سازی اقتصاد،جهانی سازی،همگرایی های تکنولوژیک و تکامل سریع اینترنت نقشی را  که سازمان ها در ارتباطشان با  دیگر شرکت ها بازی می کنند،متحول کرده است.کارشناسان تجارت و صاحب نظران دانشگاهی درباره اتحادها ،شبکه ها و همکاری میان سازمان ها صحبت می کنند،ولی مدیران و پژوهشگران عمدتا عاملی را که به طور عجیبی در حال متحول کردن سیستم های صنعتی است را نادیده گرفته اند:”مصرف کننده” یا ” مشتری”.

 

در بازاری که در آن ،مصرف کننده توانمند شده و با فنٌاوری اکنون می تواند در یک گفتگوی پویا با سازندگان وارد شوند-گفتگویی که مشتریان آن را تحت کنترل دارند-سازمان ها مجبورند بپذیرند که مشتری در حال تبدیل شدن به شریکی در خلق ارزش است.مدیریت ارتباط با مشتریان،به طور کلی فرایند طراحی یک سازمان پیرامون مشتریانش است،به گونه ای که نیاز و خواسته های مشتری به عنوان تمرکز اصلی در هر تصمیم گیری سازمانی در نظر گرفته می شود.هدف از خلق یک سازمان متمرکز بر مشتری،افزایش ارزش متقابل  سازمان و مشتری در زمینه ارتباطات مشتری است.این ارزش از نظر سازمان عبارت از میزان بهبود یافتۀ حفظ مشتری و افزایش درآمد  در عین کارایی بیشتر و کنترل هزینه هاست.

 

بانک ها نیز به عنوان موسسات پولی و مالی  در پالش های جدیدی قرار گرفته اند و مشتریان بانک ها خواسته های  بیشتری نسبت به گذشته دارند.آنها علاقه مندند تا وضعیت حساب های خود را به موقع بررسی کنند و از سیستم پرداخت های آنی استفاده کنند،آنها به سراسر دنیا مسافرت می کنند،و از میان مناطقی که با هم از نظر زمانی اختلاف دارند عبور می کنند، و نیازمند مهیا بودن خدمات 24 ساعته در روز و 365 روزه در سال می باشند.آنها فقط با یک بار کلیک کردن ماوس پیشنهادهای گوناگون موجود را با هم مقایسه می کنند. آنها محصولات و خدمات را از بیش از یک بانک تهیه می کنند و در انتخاب یک بانک دیگر به علت جذابیت بیشتر محصولات و خدمات و یا شرایط آن تردید نمی کنند.

 

امروزه مشتریان کمتر به بانک خود وفادارند و از خدمات بانک های مختلف استفاده می کنند.مشتریان دانش بیشتری درباره مسائل مالی دارند،فعالانه تر به مدیریت آنها می پردازند،و آماده پذیرش ریسک بیشتر در مقابل بازدهی بیشتر می باشند.آنها همچنین نیازمند محصولات جدیدی که با سبک جدید زندگی آنها مطابقت داشته باشد هستند.

 

 

 بیان مساله:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM)،به عنوان ابزارهای کلیدی و استراتژیک برای تمام شرکتها به ویژه در محیط رقابتی کنونی هستند.علاوه بر این دانش مشتری یک مساله بسیار مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.مطالعات بسیار زیادی در زمینه تجزیه و تحلیل مؤلفّه های مدیریت دانش انجام شده است که بیانگر نقش حیاتی مدیریت دانش به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده مؤفقیّت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.همچنین این مطالعات نرخ بالای شکست در اجرای این استراتژی را برای سازمان ها نشان داده است.(Aurora & Antonio,2011)

 

تعاریف بسیاری از مدیریت دانش در مقالات مختلف وجود دارد که مدیریت دانش را فرآیندی در نظر گرفته که به سازمان ها در شناسائی،گزینش،سازماندهی،انتشار(توزیع) و انتقال اطلاعات و تخصّص های مهم که بخشی از حافظه سازمانی هستند و غالبا به صورت ساختار نایافته در سازمان وجود دارند،کمک می نماید.ساختاردهی به دانش موجب بهبود مؤثّر و کارآی حل مساله ،یادگیری پویا،برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری اثربخش می شود.مدیریت دانش بر شناسایی دانش ،شرح و ساخت دهی و افزایش ارزش آن از طریق استفاده مجدّد تمرکز می کند.

 

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان،مدیریت ارزش مشتریان،مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود،برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکت ها در برقراری ارتباط مداوم و همیشگی با مشتریان خود بوده است.در همین راستا می توان به این نکته مهم اشاره کرد که شرکت هایی که مشتریان خود رابه صورت مؤثّر جذب نموده و به آنها خدمات موردنظر را به بهترین نحو ارئه داده اند،تأثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده نموده اند.(Parlby & Taylor.2000)

هر اندازه که یک شرکت بتواند ارتباط مؤثّرتری با مشتریان خود برقرار نماید ،فرصت های بیشتری جهت ارئه محصولات و خدمات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود.

 

در حال حاضر اقتصاد مبتنی بر دانش توسط عواملی مانند افزایش روز افزون رقابت،نوآوری در تکنولوژی و ماهیت جهانی بازارها ترسیم  شده است(Castells,1998).در محیط رقابتی کنونی شرکتها باید در انجام فعّالیّت های تجاری خود توجّه ویژه ای به دانش داشته باشند،این کار عاملی برای ایجاد “مزیت رقابتی “نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است (Beijerse,1999;Salmador &Bueno,2007). علاوه بر این در سالهای اخیر “دانش” به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و علاقه سازمان ها به این امر روز به روز در حال افزایش است.در محیط رقابتی کنونی روابط شرکت با بازار بسیار حیاتی است و استراتژی های بازاریابی شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کاملا تغییر کرده است.(Alavi&Leidner,2001;Drucker,1993)

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول کلیات تحقیق     13

کلیات پژوهش.    13

مقدمه:     14

بیان مساله .    15

ابعاد مساله و مدل مفهومی تحقیق .    17

تعریف عملیاتی     19

فرضیه ها    20

اهداف تحقیق .   20

اهداف علمی    20

اهداف کاربردی .   20

هدف کاربردی .   20

جنبه ی نوآوری و جدید بودن تحقیق    20

 

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق    21

مقدمه   22

تعاریف:    22

مدیریت دانش(KM) .   23

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)    24

لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی   26

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM).   27

عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری. .  30

فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)   31

مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)   32

تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) .   32 

تاریخچه    33

اهمیت .   36

موضوعات مورد بحث در CRM .   37

مشتری    37

ارتباط .   39

مدیریت    39

انواع CRM: .   40

مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی .   40

شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی : .   42   

اتوماسیون نیروی فروش(SFA)    42

پشتیبانی و خدمات مشتری .   43

اتوماسیون بازاریابی موسسه .   44

مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی .   44

فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ    45

داده کاوی .   45

قابلیت های داده کاوی    46

مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی    46

انواع رویکردها و دیدگاه ها در مورد CRM :    47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “فرایند” .   47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “استراتژی” .   49

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “فلسفه”    50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “قابلیت”    50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “تکنولوژی” .   51

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری :   52

از دیدگاه بارنت .   52

از دیدگاه نول .   52

از دیدگاه سویفت .   53

از دیدگاه گالبریث و راجرز .   53

از دیدگاه کالاکوتا و رابینسون .   54

مفاهیم مورد نیاز جهت دستیابی به اهداف CRM   54

فرآیندها .   55

عوامل انسانی . .   56

تکنولوژی .    57

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری  .   59

مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری : .   62

برنامه ریزی  .  62

پایه ریزی . .  62

اجرا .   63

موانع و عوامل شکست CRM .   63

 

فصل سوم روش تحقیق  66

مقدمه  .  67

انواع پژوهش .   68

جامعه آماری .   70

نمونه آماری    70

ابزار گردآوری داده ها .   71

ویژگی های فنی پرسشنامه : .   72

روایی پرسشنامه .   72

پایایی  پرسشنامه    72

 

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها   73

مقدمه .   74

توصیف داده ها    75

تحلیل داده ها .   78

بیان مدل .   78

تخمین مدل    79

ساخت ماتریس کواریانس    80

ارزیابی تناسب مدل    85

آزمون مجذور کای،مجذور کای به درجه آزادی .   85

شاخص GFI،AGFI .   86

شاخصRMSRیاRMR    86

تفسیر و تعبیر مدل    86

تحلیل مدل اندازه گیری (Measurement model) .   87

پاسخ به فرضیات پژوهش با استفاده از معادلات ساختاری (SEM)    90

تحلیل ضریب تعیین(R2)    95

خلاصه نتایج آزمون ها فرضیه ها .   95

نمودارهای هیستوگرام برای متغیرهای پژوهش .   96

نتایج ازمون آلفای کرونباخ برای متغیرها    99

 

فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهاد   101

مقدمه    102

نتایج پژوهش .   102

پیشنهادهای پژوهش .   106

منابع    107

پیوست    112

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

شکل1-1:مدل ساختاری اجرای موفقیت آمیز CRM. 18

جدول 1-2:تعارف مرتبط با مدیریت دانش(KM) . 23

جدول 2-2: تعارف مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)  25

شکل 1-2: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه سوئیفت .  48

شکل 2-2: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه کایی تایم .  48

جدول 3-2:مزایای مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه چن و چن   60

جدول 4-2: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس واحدهای مرتبط با آن .  61

جدول 1-3: شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرها   71

شکل 1-4:ترکیب جنسیتی پاسخ دهندگان .  75

شکل 2-4: وضعیت خدمت پاسخ دهندگان   76

شکل 3-4: وضعیت تحصیلی پاسخ دهندگان   76

شکل 4-4: ترکیب سنی پاسخ دهندگان .  77

شکل5-4: سابقه فعالیت شرکت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری .  77

شکل6-4: نمایش مراحل اساسی تحلیل   78

جدول1-4: میانگین واریانس استخراج شده و ماتریس کواریانس متغیرها   81

شکل 7-4: مدل تحقیق در حالت تخمین ضرایب استاندارد   82

شکل8-4: مدل تحقیق در حالت معناداری ضرایب   83

شکل9-4: مدل ساختاری در حالت تخمین ضرایب استاندارد .  84

شکل10-4: مدل ساختاری در حالت معناداری ضرایب   84

جدول2-4: شاخص های برازش مدل .  88

جدول3-4:بارهای عاملی متغیرهای برون زا   89

جدول4-4: بارهای عاملی متغیرهای درون زا   90

جدول5-4: ضرایب مسیر،آماره t .  92

شکل11-4: نمودار هیستوگرام متغیرتوانایی های مدیریت دانش .  97

شکل12-4: نمودار هیستوگرام متغیر عوامل سازمانی .  98

شکل13-4: نمودار هیستوگرام متغیر فنآوری CRM   98

شکل14-4: نمودار هیستوگرام متغیر مشتری مداری   99

شکل15-4: نمودار هیستوگرام متغیر موفقیت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری .  99

 

 

  • پاورپوینت آموزشی احکام وضو

    پاورپوینت آموزشی احکام وضو پاورپوینت احکام وضو پاورپوینت درباره احکام وضو دانلود پاورپوینت احکام وضو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی احکام وضو جهت رشته فقه و معارف و الهیات در قالب 15 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت انتقال حرارت از طریق رسانایی گرمایی

    پاورپوینت انتقال حرارت از طریق رسانایی گرمایی پاورپوینت رسانايي گرمايي فلزات پاورپوینت رسانایی گرمایی کاغذ و پارچه پاورپوینت رسانایی گرمایی فلزات به ترتیب پاورپوینت رسانایی گرمایی سیلیسیم پاورپوینت رسانایی گرمایی گرافیت پاورپوینت رسانایی گرما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انتقال…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد پالایشگاه های گاز کشور با مدل ترکیبی Neuro-DEA

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد پالایشگاه های گاز کشور با مدل ترکیبی Neuro-DEA ارزیابی عملکرد با DEA مبانی نظری ارزیابی عملکرد در پالایشگاه گاز ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد پالایشگاه گاز با تحلیل پوششی داده ها…

  • پرسشنامه ترس از ارزیابی منفی

    پرسشنامه ترس از ارزیابی منفی ترس از ارزیابی منفی مقیاس ترس از ارزیابی منفی سنجش ترس از ارزیابی منفی تعریف ترس از ارزیابی منفی ترس از ارزیابی منفی چیست پرسشنامه ترس از ارزیابی منفی پرسشنامه استاندارد ترس از ارزیابی منفی…

  • پایان نامه بررسی ادبیات کودک در عراق

    پایان نامه بررسی ادبیات کودک در عراق کلمات کلیدی : پایان نامه ادبیات کودک شعر کودکان در کشور عراق نمایش کودکانه در کشور عراق  پایان نامه ارشد ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودک در ادبیات معاصر عربی سیر تاریخی ادبیات کودک در…

  • پاورپوینت کلیات سرطان خون

    پاورپوینت کلیات سرطان خون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان خون جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خون از مايع لزجی…

  • امنیت شغلی و نقش آن در نگهداری كاركنان سازمان (بصورت کامل و آپدیت شده)

    امنیت شغلی و نقش آن در نگهداری كاركنان سازمان (بصورت کامل و آپدیت شده) عوامل مهم نگهداری كاركنان امنیت شغلی مدیریت استرس بهداشت محیط كار ایمنی و سلامت حرفه ای دانلود پایان نامه رشته مدیریت امنیت شغلی و نقش آن…

  • پاورپوینت طرح کسب و کار الگو

    پاورپوینت طرح کسب و کار الگو دانلود پاورپوینت طرح کسب و کار الگو پاورپوینت آموزش طرح کسب و کار الگو پاورپوینت تحقیق طرح کسب و کار الگو طرح کسب و کار الگو رشته اقتصاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت انواع خاموش کننده ها

    پاورپوینت انواع خاموش کننده ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع خاموش کننده ها جهت رشته آموزشی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حریقها بر اساس…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی 80 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی 80 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی در آموزش عالی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی در آموزش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوشمندی بازاریابی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش هوشمندی بازاریابی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوشمندی بازاریابی مبانی نظری هوشمندی بازاریابی پیشینه تحقیق هوشمندی بازاریابی پیشینه داخلی هوشمندی بازاریابی پیشینه خارجی هوشمندی بازاریابی پیشینه پژوهش هوشمندی بازاریابی پیشینه نظری هوشمندی بازاریابی ادبیات…

  • بزهکاری اطفال در حقوق کیفری ایران و ترکیه

    بزهکاری اطفال در حقوق کیفری ایران و ترکیه بزهکاری اطفال در حقوق ایران بزهکاری اطفال در ایران تاریخچه بزهکاری اطفال در ایران بزهکاری اطفال در قانون جدید عوامل بزهکاری اطفال کار تحقیقی بزهکاری اطفال بزهکاری اطفال در قانون مجازات جدید…

  • بررسی حقوقی کودکان متولد از اسپرم بیگانه

    بررسی حقوقی کودکان متولد از اسپرم بیگانه اسپرم بیگانه تلقیح مصنوعی اسپرم اهدایی دانلود پایان نامه اسپرم اهدایی دانلود پایان نامه اسپرم بیگانه بررسی حقوقی کودکان متولد از اسپرم بیگانه حقوق کودکان متولد از اهدای اسپرم دانلود پایان نامه کارشناسی…

  • دانلود پاورپوینت الگوریتم فرا ابتکاری شبکه عصبی

    دانلود پاورپوینت الگوریتم فرا ابتکاری شبکه عصبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم فرا ابتکاری شبکه عصبی جهت رشته مدیریت در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شبکه…

  • پاورپوینت آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه

    پاورپوینت آشنایی با مفاهیم مدیریت پروژه پاورپوینت مراحل مدیریت پروژه بر اساس pmbok پاورپوینت تعریف مدیریت پروژه pmbok پاورپوینت مبانی مدیریت پروژه پاورپوینت آموزش pmbok پاورپوینت مدیریت پروژه pmbok pdf پاورپوینت آموزش مدیریت پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم های اطلاعات مدیریت

    پاورپوینت آشنایی با سیستم های اطلاعات مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم های اطلاعات مدیریت جهت رشته مدیریت در قالب 28 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت اثرات ماساژ بروی عملکرد و ریکاوری

    پاورپوینت اثرات ماساژ بروی عملکرد و ریکاوری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثرات ماساژ بروی عملکرد و ریکاوری جهت رشته ی پزشکی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت پیشینه و تاریخ باغ سازی و توسعه آن

    پاورپوینت پیشینه و تاریخ باغ سازی و توسعه آن پاورپوینت باغ سازی ایرانی پاورپوینت انواع سبک باغ سازی پاورپوینت انواع باغ در معماری پاورپوینت انواع باغ ایرانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاصه ای از تاریخ باغ سازی جهت…

  • طراحی و ساخت آینه تمام دی الكتریك باند وسیع در طیف مرئی

    طراحی و ساخت آینه تمام دی الكتریك باند وسیع در طیف مرئی آینه های تمام دی الكتریك باند وسیع آلگوریتم گرادیان لایه نشانی آین ههای ربع طول موج رفتن به سایت اصلی

  • پاورپوینت تأثیرات روانی رنگ ها در طراحی رابط کاربر

    پاورپوینت تأثیرات روانی رنگ ها در طراحی رابط کاربر پاورپوینت رنگ شناسی ایتن پاورپوینت رنگ شناسی در گرافیک پاورپوینت رنگ شناسي پاورپوینت پاورپوینت رنگ شناسی در کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تأثیرات روانی رنگ ها در طراحی رابط…

  • بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی

    بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه کارآفرینی سازمانی استقرار مدیریت دانش در ایران خودرو تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی رابطه مدیریت دانش با کارآفرینی سازمانی پیاده سازی مدیریت…

  • پاورپوینت پایگاه داده

    پاورپوینت پایگاه داده دانلود پاورپوینت پایگاه داده تحقیق درمورد پاورپوینت پایگاه داده پاورپوینت پایگاه داده همراه با مثال پاورپوینت پایگاه داده و انواع آن ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پایگاه داده جهت رشته کامپیوتر در قالب 20 اسلاید…

  • پاورپوینت نحوه محاسبه ریسک کنترل

    پاورپوینت نحوه محاسبه ریسک کنترل پاورپوینت نحوه محاسبه ریسک کنترل دانلود پاورپوینت نحوه محاسبه ریسک کنترل پاورپوینت سیستم کنترل داخلی محاسبه ریسک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  نحوه محاسبه ریسک کنترل جهت رشته حسابداری در قالب 23 اسلاید و با…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از زندگی 48 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت از زندگی 48 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رضایت از زندگی مبانی نظری رضایت از زندگی پیشینه تحقیق رضایت از زندگی پیشینه داخلی رضایت از زندگی پیشینه خارجی رضایت از…

  • دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر استعدادیابی

    دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر استعدادیابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر استعدادیابی جهت رشته تربیت بدنی در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       رشد به…

  • پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عوامل موثر بر آن

    پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و عوامل موثر بر آن تحقیق در مورد پیشرفت تحصیلی تحقیق در مورد عزت نفس نقش عزت نفس در پيشرفت تحصيلي نقش عملكرد تحصيلي در عزت نفس عوامل مؤثر بر پيشرفت تحصيلي عوامل مؤثر بر پيشرفت…

  • پاورپوینت گرامر درس اول زبان نهم

    پاورپوینت گرامر درس اول زبان نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش زبان نهم متوسطه مبحث زمان حال ساده در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه:…

  • دانلود پاورپوینت اخلاق سیاست

    دانلود پاورپوینت اخلاق سیاست پاورپوینت مسئولان نقد و بررسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب آیین زندگی فصل هفتم(اخلاق سیاست) فهرست مطالب:نظریه اصالت سیاست,وظایف اخلاقی مردم در انتخاب مسئولان,وظیفه اخلاقی حاکمان در برابر مردم,جایگاه و اهمیت,بیان دیدگاه ها,لغزشگاه های اخلاقی…

  • ارزیابی تاثیرگذاری راههای تامین مالی به وسیله بدهیهای عملیاتی بر بازده آینده حقوق صاحبان سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

    ارزیابی تاثیرگذاری راههای تامین مالی به وسیله بدهیهای عملیاتی بر بازده آینده حقوق صاحبان سهام شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران اهرم بدهی عملیاتی اهرم بدهی قراردادی اهرم بدهی برآوردی بازده آتی حقوق صاحبان سهام تاثیر اهرم بدهی…

  • كاربرد ترانسفورمرها

    كاربرد ترانسفورمرها ترانس ترانسفورمر انواع ترانسها كاربرد ترانسفورمرها دانلود مقاله كاربرد ترانسفورمرها دانلود مقالات الکترونیک دانلود مقالات مهندسی الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک كاربرد ترانسفورمرها   مقدمه ترانسفورمر یك دستگاه تبدیل انرژی الكترومغناطیسی است ، زیرا…

  • پاورپوینت فصل 7 مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث اوقات فراغت

    پاورپوینت فصل 7 مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث اوقات فراغت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل 7 مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی مبحث اوقات فراغت در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت حجاز تا کربلا

    دانلود پاورپوینت حجاز تا کربلا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حجاز تا کربلا جهت رشته مذهبی در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فلسفه قيام ابي عبدالله الحسين…

  • پروپوزال نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی

    پروپوزال نقش فاصله قدرت در پیش بینی سبک رهبری معنوی فاصله قدرت در سازمان فاصله قدرت هافستد شاخص فاصله قدرت سبک رهبری معنوی پیش بینی سبک رهبری معنوی رابطه فاصله قدرت و سبک رهبری معنوی رهبری معنوی در سازمان های…

  • بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف

    بررسی استراتژیهای پیشرفته قیمت گذاری منعطف کلمات کلیدی : اهداف قیمت گذاری پایان نامه  قیمت گذاری عوامل موثر بر قیمت گذاری قیمت گذاری منعطف در شرکت ها قیمت گذاری منعطف در حراجی ها مزایای قیمت گذاری انعطاف پذیر قیمت گذاری…

  • نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی خودکارآمدی تحصیلی

    نمونه فصل سوم پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی خودکارآمدی تحصیلی کلمات کلیدی : فصل 3 خودکارآمدی تحصیلی فصل سوم خودکارآمدی تحصیلی نمونه فصل سوم خودکارآمدی تحصیلی نمونه فصل سوم پایان نامه روانشناسی فصل سوم پایان نامه ارشد خودکارآمدی تحصیلی فصل…