تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

تبلیغات تلویزیونی
تحولات تبلیغات در ایران
اثربخشی تبلیغات تلویزیونی
متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی
بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی
دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی
تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته رسانه

تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات با تاکید بر رسانه تلویزیون

 

 

 

 

چکیده

تبلیغات یكی از موضوعاتی است كه امروزه تمام مردم جهان حتی در دوردست ترین نقاط با آن آشنا و در ارتباط هستند و از آن تأثیر می پذیرند. پدیده تبلیغ بعنوان یكی از اجزای مؤثر جامعه نقش اساسی در ایجاد و بالفعل كردن نیاز دارد. كار كرد جدید این پدیده تولید نیاز یا به عبارتی آشكار ساختن نیازهای نهفته ای است كه افراد در وضعیت فعلی به آن توجهی ندارند.تبلیغات به شیوه نوین در اوایل قرن 20 و با تغییرات بازار شكل گرفت. تا قبل از آن نقش اساسی تبلیغات تسریع توزیع كالاهای مصرفی بود كه منحصراً توسط گروه معدودی از تولیدكنندگان شناخته شده به كار گرفته می شد. تدریجاً نیاز به تبلیغ برای آگاه ساختن مصرف كنندگان از وجود و مزایای كالاهای مختلف اعم از صنعتی، مصرفی و خدماتی روز به روز افزایش یافت. آنچنانكه تافلر در كتاب فرهنگ مصرف كنندگان چنین پیش بینی و اظهار نظر كرده بود: ((چنان شود كه ماشین بدون حمایت تبلیغ نتواند به حیات خود ادامه دهد)). 

 

امروزه این پیش بینی تافلر به عینیت انجامیده است.امروزه تبلیغات در سطح جهانی دیگر صرف آگهی نیست بلكه بیشتر نقش آن تفهیم اطلاعات در مورد خصوصیات كالا و خدمات می باشد. یكی از صنایعی كه كاملاً وابسته به امر تبلیغات می باشد صنعت بانكداری است.تبلیغات بانكی در دنیا فعالیتی نسبتاً جدید است و سابقه آن به آمریكا، انگلستان و ژاپن در دهه 1960 بر می گردد. پس از دهه 1960 و با توجه به شرایط حاكم بر جهان و ایجاد وضعیت رقابتی بین بانكها تدریجاً بانكداران استفاده از تبلیغات بانكی را برای مصارف خدمات مالی خود به مشتریانشان و ترغیب آنها به استفاده از آن خدمات آغاز نمودند.

 

در ایران تبلیغات بانكی به شیوه نوین پیشینه چندان عمیقی ندارد. در دهه های گذشته بانكهای ایرانی برای جذب مشتری از همان شیوه های معمولی تبلیغاتی در مورد كالای مصرفی استفاده می نمودند اما به تدریج به لحاظ ویژگیهای خدماتی آن، از جمله ناملموس بودن تبلیغات به شیوه قدیم دچار مشكلاتی گردید. زیرا برخی از خدمات بانكی را بدون عرضه آنها نمی توان نشان داد و دیگر آنكه تبلیغ متكی به تصویر است و بیشتر خدمات بانكی ویژگی ملموسی برای نشان دادن نداشتند.امروزه به دلیل رقابت شدید بانكی و مشابهت های موجود در فعالیتهای آنان هر بانكی سعی در معرفی خدمات جدید خود – كه تلاش دارد تا مطابق با خدمات استاندارد جهانی باشد – را بعنوان خدمتی برتر عرضه می دارد و سعی می كند از طریق ارایه تبلیغات به خصوص تبلیغات تلویزیونی مخاطبان بیشتری را در بازار به خود جلب نماید.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تبلیغات تلویزیونی

تحولات تبلیغات در ایران

اثربخشی تبلیغات تلویزیونی

متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی

 

 

 

مقدمه:

در كشور ما اثرگذارترین رسانه بر مردم كدام است؟یا بعبارتی دیگر؛ مردم كشور ما بیشتر از كدام رسانه ارتباط جمعی تأثیر می‌پذیرند؟شاید در بدو امر جواب بسیاری از مردم عادی و یا حتی كارشناسان ارتباطات به سؤالات فوق؛ تلویزیون باشد.تلویزیون رسانه‌ای با پوشش گسترده و مخاطبان زیاد است اما آیا براستی با ظهور و شكل‌گیری رسانه‌های جدید ارتباطی مانند؛ اینترنت و ماهواره و ابزارهای نوین ارتباطی مانند؛ SMS و بیلبورد، همچنان رسانه تلویزیون همانند سال‌های قبل دارای اثرگذاری زیاد است؟!و آیا مطبوعات با توجه به توسعه چشمگیرشان از ابعاد محتوا و كیفیت و رشد جمعیت شهرنشینی و طبقه با سواد جامعه كه به تبع آن میزان روزنامه خوانان را افزایش می‌دهد، همچنان در تقابل با رسانه تلویزیون شكست خورده و ضعیفند؟!

مگر نه اینكه امروزه استفاده از اینترنت، ماهواره و مطبوعات و دیگر ابزار نوین ارتباطی به ارزانی ممكن است و دیگر نمی‌توان گفت و نباید اذعان كرد كه تلویزیون به لحاظ استفاده ارزان‌ترین رسانه كشور است!

 

مزیت ارزانی تلویزیون دیگر ارزش گذشته خود را از دست داده است. مطبوعات با ارتقای كیفیت و محتوای خود مشتریان تبلیغاتی بزرگی را جذب نموده و از این طریق قیمت فروش خود را تا حد قابل ملاحظه‌ای كاسته‌اند.دستیابی به اینترنت امروزه در هر كافی‌نت، كتابخانه و فرهنگسرایی ممكن است و شهروندان در صورت علاقه به استفاده از اینترنت در منزل مسكونی و محل كار خود تنها باید همانند خرید دستگاه تلویزیون هزینه اولیه خرید رایانه را بپردازند و پس از آن به راحتی به اینترنت راه یابند. پیشرفته‌ترین نوع و مدل ماهواره نیز با قیمت نازل البته با كارآیی بالا در دسترس شهروندان قرار دارد.پس خواسته یا ناخواسته باید به تلویزیون بعنوان اثرگذارترین رسانه كشور با دیده شك و تردید نگریست. توجه‌به‌این‌موضوع‌نیزبرای‌این‌تحقیق مفید خواهد بود كه اگر بدانیم سیاستهای نادرست اعمال شده در تلویزیون طی چند ساله اخیر سبب رویگردانی عده زیادی از رسانه ملی شده است، واقعیتی كه انكار آن ناممكن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

پیشگفتار 2

فصل اول :مقدمات 6

مقدمه 6

1. 1. تعریف و بیان موضوع تحقیق 9

1 .2. ضرورت انجام تحقیق 11

1 .3. اهداف تحقیق 11

1 .4.سئوالات تحقیق 11

1 .14. تعریف واژه‌ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق: 12

 

فصل دوم:تبلیغات تلویزنی و تحولات آن 12

مقدمه 12

تعاریف بازاریابی : 13

خدمات و خدمات بانكی 17

درباره خدمات بانكی دو ویژگی دیگر نیز به این ویژگیها اضافه می شود كه عبارتند از: 18

1- ناملموس بودن (intangibility): 18

2- تفكیك ناپذیری (inseparability) 19

3- غیرقابل ذخیره بودن (inventory): 20

4- ناپیوستگی (inconsistency): 20

5- مسئولیت امانتداری : 21

6- جریان دو طرفه اطلاعات 22

تبلیغات 32

تعاریف تبلیغات: 33

بودجه تبلیغات: 45

1- مزایای تبلیغات تلویزیونی: 49

2- معایت تبلیغات تلویزیونی: 49

ارزیابی : 49

تكنیك كریسپ: 58

تكنیك ترغیبی (داگمار) (Persuasive) : 59

معرفی مدل پیشنهادی و اجزای آن: 62

شركتهای تبلیغاتی: 63

مصرف كننده و عموم مردم 67

آسیب شناسی تبلیغات بازرگانی درایران 71

از دید شرکتهای تبلیغاتی: 71

خصوصیات تلویزیون 73

اخبار و امور عمومی 77

ارزشهای اجتماعی 77

مقدمه مطالعات انتقادی 96

تلویزیون و مذهب 98

تصویر محوری در برابر كلام محوری 99

تلویزیون و خانواده در ایران 101

به سوی یك تركیب 107

نتایج 111

اثرات وسایل ارتباط جمعی: 112

اثرهای تجربه مصنوعی: 120

اثرهای خشونت تلویزیونی: 120

الگوی اثرهای قدرتمند: 123

 

بخش اول: ارتباط 124

الف- تعاریف – نظریه ها: 124

ب- ارتباط جمعی : 128

(برلو) اجزای ارتباطی خود را بدین شرح توضیح می دهد: 136

1- منبع- رمزگذار: 136

ب) نگرشها: 137

ج) سطح دانش: 137

د) موقعیت منبع در یك سیستم اجتماعی و فرهنگی: 137

گیرنده – رمزخوان: 138

3- پیام: 139

كانال: 139

وظایف وسایل ارتباط جمعی : 147

 

بخش دوم:مخاطب 148

الف – تعاریف – نظریه ها 148

برای تهیه كنندگان و فرستندگان پیام ارتباطی، پذیرش دیدگاه جامعه انبوه، حداقل سه معنی را به همراه دارد: 153

طبقه بندی (مك كوایل)، می باشد كه ابعاد زیر را در بر می گیرد: 157

ویژگی های مربوط به مخاطبان را به هشت بخش زیر تقسیم می كنند: 160

ج- دسته بندی مخاطبان: 173

 

بخش سوم:مخاطب و شیوه استفاده از رسانه 179

(وبستر) سه جریان متفاوت را برای مخاطبان تلویزیونی مطرح می كند كه در جذب و حفظ مخاطبان تأثیر بسزایی دارد: 189

 

بخش چهارم:اقناع و متقاعدسازی مخاطب 191

منابع : 215

 

 

  • بررسی و تشریح نظریه های شناخت گرایی از زیر مجموعه های نظریه های یادگیری

    بررسی و تشریح نظریه های شناخت گرایی از زیر مجموعه های نظریه های یادگیری نظریه های یادگیری تحقیق نظریه های یادگیری نظریه های شناخت گرایی تحقیق نظریه های شناخت گرایی مسایل یادگیری در انسان زمینه و پیشینه نظریه های یادگیری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاری خارجی 49 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاری خارجی 49 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری سرمایه گذاری خارجی تاریخچه سرمایه گذاری خارجی پیشینه تحقیق سرمایه گذاری خارجی تاریخچه سرمایه گذاری خارجی در ایران تاریخچه سرمایه گذاری خارجی در جهان تاريخچه…

  • تحقیق جامع و کامل شیوه‌های تأمین مالی در ایران

    تحقیق جامع و کامل شیوه‌های تأمین مالی در ایران دانلود تحقیق شیوه‌های تأمین مالی در ایران انواع روش‌های تأمین مالی روش های تأمین مالی خارجی فاینانس یوزانس خطوط اعتباری وام های بین المللی سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی سرمایه‌گذاری غیرمستقیم خارجی صکوک…

  • پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری

    پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری پاورپوینت فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری فرایند طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری تحقیق طراحی سیستم های اطلاعات حسابداری هدف از طراحی سیستم ویژگی های یک سیستم موفق…

  • ارزیابی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی احداث سد بار نیشابور

    ارزیابی اثرات اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی احداث سد بار نیشابور ارزیابی اثرات اقتصادی احداث سد ارزیابی اثرات اجتماعی احداث سد ارزیابی زیست‌محیطی احداث سد بررسی اثرات زیست محیطی سدها ارزیابی اثرات زیست محیطی سدهاpdf مزایا و معایب سد سازی سد…

  • دانلود پاورپوینت معماری خانه بروجردی های کاشان

    دانلود پاورپوینت معماری خانه بروجردی های کاشان پاورپوینت معماری خانه پاورپوینت معماری در کاشان پاورپوینت معماری خانه بروجردی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری خانه بروجردی های کاشان جهت رشته معماری در 15 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم مبحث شکل های متشابه

    پاورپوینت فصل سوم ریاضی نهم مبحث شکل های متشابه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث شکل های متشابه در قالب 1 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت تراک میکسر و انواع آن

    پاورپوینت تراک میکسر و انواع آن پاورپوینت مشخصات فنی تراک میکسر پاورپوینت نحوه کار تراک میکسر پاورپوینت در مورد تراک میکسر پاورپوینت ارتفاع تراک میکسر بتن پاورپوینت ظرفیت تراک میکسر ها پاورپوینت تراک میسکر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت استانداردهای ورزشگاه

    دانلود پاورپوینت استانداردهای ورزشگاه پاورپوینت ورزشگاه پاورپوینت استانداردهای ورزشگاه پاورپوینت استانداردهای ورزشگاه چیست؟ پاورپوینت استاندارد ورزشگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استاندارد های ورزشگاه در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ی روابط بین الملل با عنوان دزدی دریایی و تاثیر آن بر امنیت بین المللی با تکیه بر قضییه سومالی از سال 2000 به بعد

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ی روابط بین الملل با عنوان دزدی دریایی و تاثیر آن بر امنیت بین المللی با تکیه بر قضییه سومالی از سال 2000 به بعد روابط بین الملل دزدی دریایی امنیت بین المللی دزدان دریایی…

  • كلیدهای دستی و وسایل ساده كنترل الكتریكی ماشین های صنعتی

    كلیدهای دستی و وسایل ساده كنترل الكتریكی ماشین های صنعتی كنترل الكتریكی ماشین های صنعتی كنتاكتورها كنترل الكتریكی ماشین های صنعتی كلیدهای دستی و وسایل ساده كنترل الكتریكی ماشین های صنعتی دانلود مقاله برق و الکترونیک رفتن به سایت اصلی…

  • نظریه های انگیزشی و راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان با تاکید بر پیشرفت تحصیلی

    نظریه های انگیزشی و راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان با تاکید بر پیشرفت تحصیلی انگیزش پیشرفت تحصیلی انگیزش پیشرفت تحصیلی هرمنس انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان عوامل موثر بر انگیزش پیشرفت تحصیلی تاثیر انگیزش بر پیشرفت تحصیلی رابطه انگیزش…

  • بررسی اختلاف زوجین در نوع عقد نکاح

    بررسی اختلاف زوجین در نوع عقد نکاح کلمات کلیدی : تراضی در عقد تراضي في عقد البيع تراضی طرفین یعنی چه اصل حاکمیت اراده در حقوق ایران تعارض اراده ظاهری و باطنی اختلاف زوجین در نوع عقد تحلیل روانی اراده…

  • پاورپوینت علوم ششم ابتدایی مبحث درس سیزدهم سالم بمانیم مناسب برای مطالعه آموزگاران

    پاورپوینت علوم ششم ابتدایی مبحث درس سیزدهم سالم بمانیم مناسب برای مطالعه آموزگاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی مبحث درس سیزدهم سالم بمانیم مناسب برای مطالعه آموزگاران در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان (PMEQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان (PMEQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان دانلود پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان PMEQ پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان 15 سوالی روایی…

  • گزارش کارآموزی رشته حسابداری با عنوان عملیات بانكداری

    گزارش کارآموزی رشته حسابداری با عنوان عملیات بانكداری ارزش پولی نظام بانکی عملیات بانكداری تاریخچه بانکداری در ایران دانلود گزارش کارآموزی دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری دانلود گزارش کارآموزی عملیات بانكداری رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش کارآموزی رشته حسابداری…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 6 فارسی هشتم - آداب نیکان

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 6 فارسی هشتم - آداب نیکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 6 فارسی هشتم - آداب نیکان به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت نحوه ارائه دارایی های جاری و بدهی های جاری

    پاورپوینت نحوه ارائه دارایی های جاری و بدهی های جاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نحوه ارائه دارایی های جاری و بدهی های جاری جهت رشته ی حسابداری در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی مبانی نظری فشار روانی دانلود مبانی نظری فشار روانی پیشینه تحقیق فشار روانی ادبیات نظری فشار روانی فصل دوم پایان نامه فشار روانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی ادبیات و مبانی…

  • تحقیق در مورد گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر

    تحقیق در مورد گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر فواید گروه درمانی تحقیق در مورد گروه درمانی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر مراحل تغییر گروه درمانی تاریخچه گروه درمانی تعریف گروه درمانی رفتن به سايت اصلي این نوشتار تحقیق…

  • پروپوزال امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها

    پروپوزال امکان پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در شرکتها پیاده سازی ABC هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیاده سازی هزینه یابی بر مبنای فعالیت در سازمان الگوی دو بعدی هزینه‌یابی بر…

  • پاورپوینت آشنایی با مداخلات پیشگیری اولیه به تفکیک گروه های سنی

    پاورپوینت آشنایی با مداخلات پیشگیری اولیه به تفکیک گروه های سنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مداخلات پیشگیری اولیه به تفکیک گروه های سنی جهت رشته آموزشی در قالب 44 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت اينترنت و موتورهای جستجوگر

    پاورپوینت اينترنت و موتورهای جستجوگر دانلود پاورپوینت موتورهای جستجوگر دانلود پاورپوینت درباره اينترنت دانلود پاورپوینت موتورهای جستجو دانلود پاورپوینت درمورد اينترنت و موتورهای جستجوگر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اينترنت و موتورهای جستجوگر جهت رشته ی مهندس نرم افزار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 3

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین 3 مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین دانلود پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین ادبیات نظری مدیریت زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه…

  • دانلود تحقیق سیستم های مغزی بازداری و رفتاری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سیستم های مغزی بازداری و رفتاری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سیستم های مغزی بازداری و رفتاری با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آموزش تدریس ریاضی سوم دبستان

    پاورپوینت آموزش تدریس ریاضی سوم دبستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس ریاضی سوم دبستان به کودکان کلاس سوم ابتدایی در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دیدگاه ها و مولفه های بهزیستی ذهنی

    دیدگاه ها و مولفه های بهزیستی ذهنی کلمات کلیدی : اهمیت بهزیستی ذهنی بهزیستی ذهنی و روانشناختی دیدگاه های بهزیستی ذهنی مولفه های بهزیستی ذهنی تعریف مفهومی بهزیستی ذهنی تعریف عملیاتی بهزیستی ذهنی پایان نامه بهزیستی ذهنی متغیرهای پیش بینی…

  • پرسشنامه سبک های یادگیری کلب با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه سبک های یادگیری کلب با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های یادگیری دانلود پرسشنامه سبک های یادگیری دانلود پرسشنامه سبک های یادگیری کلب پرسشنامه ی سبک های یادگیری کلب تفسیر پرسشنامه سبک های یادگیری…

  • پرسشنامه جهت گیری مذهبی بیرونی و درونی با روایی و پایایی معتبر

    پرسشنامه جهت گیری مذهبی بیرونی و درونی با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : مولفه های پرسشنامه آلپورت پرسشنامه جهت گیری مذهبی پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت دانلود پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت پرسشنامه جهت گیری مذهبی آلپورت و…

  • بررسی فقهی و حقوقی بغی در قانون مجازات اسلامی مصوب 1392

    بررسی فقهی و حقوقی بغی در قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 بغی محاربه بغی در قانون مجازات اسلامی بغی در قانون سال 1392 جرم بغی از نگاه شیعه جرم بغی در حقوق ایران بغی در قانون جدید بررسی جرم بغی…

  • بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت فناوری اطلاعات در سازمان

    بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت فناوری اطلاعات در سازمان موفقیت پروژه مدیریت پروژه فن آوری اطلاعات سیستم های اطلاعاتی بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت فناوری اطلاعات در سازمان عوامل موفقیت و شکست فناوری اطلاعات در سازمانها عوامل موفقیت…

  • دانلود پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری

    دانلود پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری جهت رشته پزشکی در 58 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شکاف…

  • پاورپوینت ریاضی نهم مبحث نابرابری ها و نامعادله ها

    پاورپوینت ریاضی نهم مبحث نابرابری ها و نامعادله ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث نا برابری ها و نا معادله ها در قالب 4 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • مدلهای مفهومی و تعاملی دولت و شهر الکترونیک

    مدلهای مفهومی و تعاملی دولت و شهر الکترونیک ارزيابي شهر الکترونيک شاخص هاي ارزيابي شهر الکترونيک دولت الکترونیک در ایران تاریخچه دولت الکترونیک در ایران بسترهاي مورد نياز براي ايجاد زندگي الكترونيكي بسترهاي مهم زيرساخت الكترونيك تحقیق درباره شهر الکترونیک…

  • پروپوزال ضمانت اجرای كیفری فریب در ازدواج

    پروپوزال ضمانت اجرای كیفری فریب در ازدواج خیار تدلیس در ازدواج فریب در ازدواج تدلیس در ازدواج دانلود پروپوزال فریب در ازدواج دانلود پروپوزال تدلیس در ازدواج پروپوزال ضمانت اجرای كیفری فریب در ازدواج ضمانت اجرای كیفری تدلیس در ازدواج…