مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان
پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
مبانی نظری با موضوع مدیریت دانش
دانلود مبانی نظری مدیریت دانش
مبانی نظری مدیریت دانش doc
مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران

 

 

 

 

 

 

مقدمه

 عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش  است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا  که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی  ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد.

 

در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.

 

 

 

کلمات کلیدی:

مدیریت دانش

شعب بانک پاسارگاد

مدیریت ارتباط با مشتری

 

 

 

 

 

 

بیان مساله 

در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای  مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها – توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. 

 

برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385).

 

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات  بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است.

 

مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).

با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند “اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟” خواهد بود.

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

 

فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 22

2-1- مقدمه 23

2-2- تعاریف و مبانی نظری  مدیریت دانش 25

2-2-1- تعریف دانش 26

شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32

شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 33

2-2-3- انواع دانش 33

2-2-4- چرخه دانش 37

شکل(2-3) – چرخه دانش 38

2-2-5- تعریف مدیریت دانش: 38

2-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42

جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 43

2-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل  مدیریت دانش 44

جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 45

2-2-7-1- پردازش دانش 47

2-2-7-2- انتقال دانش  48

2-2-8- تسهیم دانش 49

ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52

شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 56

2-2-9- اصول مدیریت دانش 56

2-2-10- مزایای مدیریت دانش 57

2-2-11- مدل های مدیریت دانش 59

2-2-11-1- مدل هیکس  59

شکل (2-5) – مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61

شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67

جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69

جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 71

2-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72

شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 73

2-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 75

2-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 77

2-2-15-2- عوامل سازمانی 78

2-3- مدیریت ارتباط با مشتری 80

2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81

جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 84

2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 86

2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 87

2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 90

2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 90

2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92

جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 93

2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 94

2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95

جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 98

2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 100

2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 101

2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 103

2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 105

2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 105

2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 106

2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 109

2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 110

2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113

شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 115

2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116

شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 118

2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 118

2-3-19- مدل های CRM 119

جدول(2-8 )- مدل های CRM 121

2-4-1- مدیریت منابع انسانی 122

2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 126

2-4-3- ساختار سازمانی 127

2-4-3-1- ساختار نظری 128

الف – ساختار مكانیكی 129

ب – ساختار ارگانیكی 129

2-4-3-2- ساختار عملی 129

ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129

ب – ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131

جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 134

2-5- چهارچوب نظری 136

شکل (2 – 14) – مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 141

2-6- پیشینه تحقیق 141

2-6-1- پژوهش های خارجی 141

جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 144

2-6-2- پژوهش های داخلی 145

 

 

فهرست منابع

 

  • دانش در مورد سیستمهای هوش مصنوعی : جستجوی یک استراتژی برای کاربرد آن

    دانش در مورد سیستمهای هوش مصنوعی : جستجوی یک استراتژی برای کاربرد آن دانش در مورد سیستمهای هوش مصنوعی جستجوی یک استراتژی برای کاربرد آن رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده مطالعات بر اساس منطق خودمعرفتی به عنوان یک…

  • کارآموزی و پروژه رشته برق و الکترونیک با عنوان ساخت ترانسفورماتور (شرکت ایران ترانسفوری)

    کارآموزی و پروژه رشته برق و الکترونیک با عنوان ساخت ترانسفورماتور (شرکت ایران ترانسفوری) ترانسفورماتور چیست تعاریف وتقسیم بندی انواع ترانس ساخت ترانسفورماتور شرکت ایران ترانسفوری دانلود کارآموزی و پروژه رشته برق و الکترونیک با عنوان ساخت ترانسفورماتور (شرکت ایران…

  • پاورپوینت آشنایی با کاربرد تئوری لایه مرزی

    پاورپوینت آشنایی با کاربرد تئوری لایه مرزی پاورپوینت آشنایی با کاربرد تئوری لایه مرزی تئوری لایه مرزی بررسی تئوری لایه مرزی تحقیق تئوری لایه مرزی پاورپوینت تئوری لایه مرزی پروژه تئوری لایه مرزی کاربردهای تئوری لایه مرزی کنترل لایه مرزی…

  • حل و فصل اختلافات بین المللی و نهاد داوری

    حل و فصل اختلافات بین المللی و نهاد داوری اختلافات بین المللى حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات بین المللى روش هاى سیاسى حل و فصل اختلافات بین المللى نهادهای داوری در حقوق بین الملل جایگاه داوری در حل و…

  • پاورپوینت آشنایی با سيمای مهمانی در قرآن

    پاورپوینت آشنایی با سيمای مهمانی در قرآن پاورپوینت مهمانی در قرآن دانلود پاورپوینت مهمانی در قرآن پاورپوینت درباره مهمانی در قرآن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سيمای مهمانی در قرآن جهت رشته معارف اسلامی در قالب 16…

  • پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران

    پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران پاورپوینت برنامه ریزی فضایی چیست پاورپوینت برنامه ریزی فضایی پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی پاورپوینت نظام برنامه ریزی دانلود پاورپوینت نظام برنامه ریزی فضایی در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظام…

  • پاورپوینت معماری بیونیک و برج بیونیک شانگهای چین

    پاورپوینت معماری بیونیک و برج بیونیک شانگهای چین پاورپوینت معماری پاورپوینت معماری بیونیک پاورپوینت معماری برج بیونیک برج بیونیک شانگهای چین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری بیونیک و برج بیونیک شانگهای چین جهت رشته معماری در قالب 23…

  • پاورپوینت درباره بیماری مشمشه

    پاورپوینت درباره بیماری مشمشه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره بیماری مشمشه جهت رشته ی پزشکی در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مشمشه از جمله…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری فردی اجتماعی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری فردی اجتماعی فصل دوم پایان نامه سازگاری فردی اجتماعی مبانی نظری سازگاری فردی اجتماعی پیشینه تحقیق سازگاری فردی اجتماعی پیشینه داخلی سازگاری فردی اجتماعی پیشینه خارجی سازگاری فردی اجتماعی پیشینه پژوهش سازگاری فردی اجتماعی…

  • بررسی دورنماهای آموزش و پرورش در بعد مدیریتی و آموزشی در راه جهانی شدن

    بررسی دورنماهای آموزش و پرورش در بعد مدیریتی و آموزشی در راه جهانی شدن جهانی شدن آموزش و پرورش جهانی شدن آموزش و پرورش چشم انداز های آموزش و پرورش در راه جهانی شدن دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته مدیریت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری روستایی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری روستایی کلمات کلیدی : مبانی نظری گردشگری روستایی ادبیات نظری گردشگری روستایی فصل دوم پایان نامه گردشگری روستایی دانلود مبانی نظری گردشگری روستایی پیشینه گردشگری روستایی پیشینه تحقیق گردشگری روستایی پیشینه داخلی گردشگری روستایی…

  • عناصر باغ ایرانی و تحلیل ساختار کالبدی باغ ارم شیراز

    عناصر باغ ایرانی و تحلیل ساختار کالبدی باغ ارم شیراز نظام آبیاری باغ صخره ای باغ ژاپنی الگوی باغسازی معماری باغ ایرانی گونه شناسی باغ ارم تحلیل کالبدی باغ ایرانی دانلود پایان نامه رشته معماری تحلیل ساختار کالبدی باغ ارم…

  • جایگزین چربی - بررسی

    جایگزین چربی - بررسی جایگزین چربی بررسی رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده کاهش چربی در رژیم غذایی هدف اصلی رژیم غذایی برای بسیاری از مصرف کنندگان است. جایگزین چربی ترکیبات گنجانیده شده به محصولات غذایی با ارائه برخی…

  • پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع اهميت دعا

    پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع اهميت دعا پاورپوينت کودکان با موضوع اهميت دعا دانلود پاورپوينت کودکان با موضوع اهميت دعا پاورپوینت کودکان با موضوع اهميت دعا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع اهميت دعا…

  • پاورپوينت بررسی مقایسه ای منجی گرایی در نگاه تشیع و صهیونیسم مسیحی

    پاورپوينت بررسی مقایسه ای منجی گرایی در نگاه تشیع و صهیونیسم مسیحی پاورپوينت در مورد بررسی مقایسه ای منجی گرایی پاورپوینت منجی گرایی در نگاه صهیونیسم مسیحی پاورپوینت منجی گرایی در نگاه تشیع دانلود پاورپوینت منجی گرایی در نگاه تشیع…

  • پاورپوینت آشنایی با روند اشغال و آزادسازی فلسطین

    پاورپوینت آشنایی با روند اشغال و آزادسازی فلسطین پاورپوینت اشغال و آزادسازی فلسطین دانلود پاورپوینت اشغال و آزادسازی فلسطین پاورپوینت درباره اشغال و آزادسازی فلسطین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روند اشغال و آزادسازی فلسطین جهت رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انحراف در تسهیلات بانکی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انحراف در تسهیلات بانکی مبانی نظری انحراف در تسهیلات بانکی دانلود مبانی نظری انحراف در تسهیلات بانکی پیشینه تحقیق انحراف در تسهیلات بانکی ادبیات نظری انحراف در تسهیلات بانکی فصل دوم پایان نامه انحراف در…

  • پاورپوینت سندرم قبل از قاعدگی PMS

    پاورپوینت سندرم قبل از قاعدگی PMS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سندرم قبل از قاعدگی PMS جهت رشته ی پزشکی در قالب 10 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت مخاطب شناسی رمان های عاشقانه

    دانلود پاورپوینت مخاطب شناسی رمان های عاشقانه پاورپوینت مخاطب شناسی رمان های عاشقانه پاورپوینت بررسی مخاطب رمان های عاشقانه پاورپوینت مخاطب شناسی رمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مخاطب شناسی رمان های عاشقانه جهت رشته علوم اجتماعی در قالب…

  • دانلود پاورپوینت اخلاق در رسانه های ورزشی

    دانلود پاورپوینت اخلاق در رسانه های ورزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اخلاق در رسانه های ورزشی جهت رشته روانشناسی در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات جعلی در یک کشور اسلامی

    پرسشنامه عوامل موثر بر تمایل به خرید محصولات جعلی در یک کشور اسلامی پرسشنامه تمایل به خرید محصولات جعلی پرسشنامه خرید محصولات جعلی پرسشنامه تمایل به خرید محصولات جعلی پرسشنامه تمایل به خرید کالای تقلبی پرسشنامه خرید کالای تقلبی پرسشنامه…

  • پیشینه تحقیق ارزیابی و انتخاب بهترین تراکم بوته گندم دوروم برای حداكثر عملكرد در سطوح مختلف تنش کم آبی

    پیشینه تحقیق ارزیابی و انتخاب بهترین تراکم بوته گندم دوروم برای حداكثر عملكرد در سطوح مختلف تنش کم آبی گندم دوروم تنش خشکی سطوح مختلف تنش کم آبی بهترین تراکم بوته گندم دوروم بهترین تراکم بوته گندم دوروم در تنش…

  • پاورپوینت نهضت هنر نو در معماری

    پاورپوینت نهضت هنر نو در معماری پاورپوینت نهضت هنر نو پاورپوینت آرت نوو یا هنر نو پاورپوینت سبک هنر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نهضت هنر نو در معماری جهت رشته معماری در قالب 43 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت قاب صلب و انواع اتصالات آن

    پاورپوینت قاب صلب و انواع اتصالات آن پاورپوینت قاب پاورپوینت قاب صلب پاورپوینت در مورد قاب صلب پاورپوینت اتصالات قاب صلب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قاب صلب و انواع اتصالات آن جهت رشته عمران در قالب 50 اسلاید…

  • پاورپوینت فضای فیزیکی اتاق عمل

    پاورپوینت فضای فیزیکی اتاق عمل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فضای فیزیکی اتاق عمل جهت رشته ی پزشکی و معماری در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی باورهای فراشناختی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی باورهای فراشناختی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه باورهای فراشناختی مبانی نظری باورهای فراشناختی پیشینه تحقیق باورهای فراشناختی پیشینه داخلی باورهای فراشناختی پیشینه خارجی باورهای فراشناختی پیشینه پژوهش باورهای فراشناختی پیشینه نظری باورهای فراشناختی…

  • تحلیل شبكه های عصبی تحت رفتارهای متفاوت و بیان نتایج آن

    تحلیل شبكه های عصبی تحت رفتارهای متفاوت و بیان نتایج آن شبکه عصبی شبکه عصبی مصنوعی الگوریتمهای ژنتیک در تجارت رفتار آشوبگونه مدل شبکه عصبی شبکه های عصبی مصنوعی شبکه های عصبی آشوبگونه تحلیل شبكه های عصبی تحت رفتارهای آشوبگونه،لرزش…

  • ماهیت نقدشوندگی و ریسک نقدشوندگی بازر و سهام

    ماهیت نقدشوندگی و ریسک نقدشوندگی بازر و سهام کلمات کلیدی : نقدشوندگی آمیهود اهمیت نقدشوندگی افزایش نقدشوندگی سهام تعریف نقدشوندگی سهام نقدشوندگی سهام چیست نقدشوندگی سهام در بورس اهمیت نقدشوندگی در بازار ریسک نقدشوندگی بازر و سهام نقدشوندگی سهام و…

  • دانلود تحقیق در مورد کمال گرایی و ابعاد آن docx

    دانلود تحقیق در مورد کمال گرایی و ابعاد آن docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کمال گرایی و ابعاد آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک(خانه آبشار)

    دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک(خانه آبشار) دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک پاورپوینت درباره معماری ارگانیک پاورپوینت سبک معماری ارگانیک پاورپوینت در مورد معماری ارگانیک دانلود پاورپوینت انواع معماری ارگانیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری ارگانیک(خانه آبشار) جهت رشته معماری در…

  • پاورپوینت پروژه ی نقشه برداری 1

    پاورپوینت پروژه ی نقشه برداری 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پروژه ی نقشه برداری 1 جهت رشته معماری در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست…

  • دانلود پاورپوینت اقلیم شناسی اب و هوای ایران

    دانلود پاورپوینت اقلیم شناسی اب و هوای ایران پاورپوینت اقلیم شناسی پاورپوینت آب و هوای پاورپوینت آب و هوای ایران پاورپوینت اقلیم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اقلیم شناسی اب و هوای ایران در قالب 208 اسلاید و با…

  • مطالعه خواص زیرکن Zircon به منظور ساخت کامپوزیتهای Al-Zircon

    مطالعه خواص زیرکن Zircon به منظور ساخت کامپوزیتهای Al-Zircon مشخصات و خواص زیرکن انواع کامپوزیتها روشهای ساخت کامپوزیتها کامپوزیتهای AlZercon ساخت کامپوزیتهای AlZircon مطالعه خواص زیرکن Zircon به منظور ساخت کامپوزیتهای AlZircon پایان نامه زیرکن دانلود پایان نامه زیرکن رفتن…

  • دانلود پاورپوینت ویژگی های سازمان های آینده

    دانلود پاورپوینت ویژگی های سازمان های آینده پاورپوینت سازمان های آینده پاورپوینت ویژگی های مدیران آینده پاورپوینت در مورد ویژگی سازمان های آینده پاورپوینت مشاغل و عناوين مديران آينده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ویژگی های سازمان های آینده…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش در مورد خودشناسی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش در مورد خودشناسی فصل دوم پایان نامه خودشناسی مبانی نظری خودشناسی پیشینه تحقیق خودشناسی پیشینه داخلی خودشناسی پیشینه خارجی خودشناسی پیشینه پژوهش خودشناسی پیشینه نظری خودشناسی ادبیات نظری خودشناسی چارچوب نظری خودشناسی رفتن به سايت…