مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

مبانی نظری مدیریت دانش
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت دانش در بانک صادرات
پیاده سازی مدیریت دانش در بانک صادرات

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

(مطالعه موردی:شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه)

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند.

 

هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.تعدادجامعه آماری این تحقیق 557 نفر شامل همه کارکنان بانک صادرات ایران در ارومیه بوده است که جهت نمونه گیری از جدول مورگان استفاده شد ودر نهایت تعداد افراد نمونه 227 نفر بدست آمد.روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده است.همچنین در این پژوهش برای تفسیر اطلاعات از روش تحلیل مسیر استفاده شده و همینطور به منظور پردازش داده ها از نرم افزار LISREL  استفاده شده است.به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است.

 

نتایج تحقیق حاکی از آن است که تاثیر توانایی های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مثبت بوده و با بالا رفتن توانایی های مدیریت دانش میتوان انتظار داشت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز افزایش یابد.همچنین عامل فن آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری  و عوامل سازمانی نیز در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری  تاثیر مثبت داشته است.ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و پنجم تحقیق رد می شود.

 

 

 

 

مقدمه:

روندهای کلی مهم آزاد سازی اقتصاد،جهانی سازی،همگرایی های تکنولوژیک و تکامل سریع اینترنت نقشی را  که سازمان ها در ارتباطشان با  دیگر شرکت ها بازی می کنند،متحول کرده است.کارشناسان تجارت و صاحب نظران دانشگاهی درباره اتحادها ،شبکه ها و همکاری میان سازمان ها صحبت می کنند،ولی مدیران و پژوهشگران عمدتا عاملی را که به طور عجیبی در حال متحول کردن سیستم های صنعتی است را نادیده گرفته اند:”مصرف کننده” یا ” مشتری”.

 

در بازاری که در آن ،مصرف کننده توانمند شده و با فنٌاوری اکنون می تواند در یک گفتگوی پویا با سازندگان وارد شوند-گفتگویی که مشتریان آن را تحت کنترل دارند-سازمان ها مجبورند بپذیرند که مشتری در حال تبدیل شدن به شریکی در خلق ارزش است.مدیریت ارتباط با مشتریان،به طور کلی فرایند طراحی یک سازمان پیرامون مشتریانش است،به گونه ای که نیاز و خواسته های مشتری به عنوان تمرکز اصلی در هر تصمیم گیری سازمانی در نظر گرفته می شود.هدف از خلق یک سازمان متمرکز بر مشتری،افزایش ارزش متقابل  سازمان و مشتری در زمینه ارتباطات مشتری است.این ارزش از نظر سازمان عبارت از میزان بهبود یافتۀ حفظ مشتری و افزایش درآمد  در عین کارایی بیشتر و کنترل هزینه هاست.

 

بانک ها نیز به عنوان موسسات پولی و مالی  در پالش های جدیدی قرار گرفته اند و مشتریان بانک ها خواسته های  بیشتری نسبت به گذشته دارند.آنها علاقه مندند تا وضعیت حساب های خود را به موقع بررسی کنند و از سیستم پرداخت های آنی استفاده کنند،آنها به سراسر دنیا مسافرت می کنند،و از میان مناطقی که با هم از نظر زمانی اختلاف دارند عبور می کنند، و نیازمند مهیا بودن خدمات 24 ساعته در روز و 365 روزه در سال می باشند.آنها فقط با یک بار کلیک کردن ماوس پیشنهادهای گوناگون موجود را با هم مقایسه می کنند. آنها محصولات و خدمات را از بیش از یک بانک تهیه می کنند و در انتخاب یک بانک دیگر به علت جذابیت بیشتر محصولات و خدمات و یا شرایط آن تردید نمی کنند.

 

امروزه مشتریان کمتر به بانک خود وفادارند و از خدمات بانک های مختلف استفاده می کنند.مشتریان دانش بیشتری درباره مسائل مالی دارند،فعالانه تر به مدیریت آنها می پردازند،و آماده پذیرش ریسک بیشتر در مقابل بازدهی بیشتر می باشند.آنها همچنین نیازمند محصولات جدیدی که با سبک جدید زندگی آنها مطابقت داشته باشد هستند.

 

 

 بیان مساله:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM)،به عنوان ابزارهای کلیدی و استراتژیک برای تمام شرکتها به ویژه در محیط رقابتی کنونی هستند.علاوه بر این دانش مشتری یک مساله بسیار مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.مطالعات بسیار زیادی در زمینه تجزیه و تحلیل مؤلفّه های مدیریت دانش انجام شده است که بیانگر نقش حیاتی مدیریت دانش به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده مؤفقیّت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.همچنین این مطالعات نرخ بالای شکست در اجرای این استراتژی را برای سازمان ها نشان داده است.(Aurora & Antonio,2011)

 

تعاریف بسیاری از مدیریت دانش در مقالات مختلف وجود دارد که مدیریت دانش را فرآیندی در نظر گرفته که به سازمان ها در شناسائی،گزینش،سازماندهی،انتشار(توزیع) و انتقال اطلاعات و تخصّص های مهم که بخشی از حافظه سازمانی هستند و غالبا به صورت ساختار نایافته در سازمان وجود دارند،کمک می نماید.ساختاردهی به دانش موجب بهبود مؤثّر و کارآی حل مساله ،یادگیری پویا،برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری اثربخش می شود.مدیریت دانش بر شناسایی دانش ،شرح و ساخت دهی و افزایش ارزش آن از طریق استفاده مجدّد تمرکز می کند.

 

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان،مدیریت ارزش مشتریان،مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود،برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکت ها در برقراری ارتباط مداوم و همیشگی با مشتریان خود بوده است.در همین راستا می توان به این نکته مهم اشاره کرد که شرکت هایی که مشتریان خود رابه صورت مؤثّر جذب نموده و به آنها خدمات موردنظر را به بهترین نحو ارئه داده اند،تأثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده نموده اند.(Parlby & Taylor.2000)

هر اندازه که یک شرکت بتواند ارتباط مؤثّرتری با مشتریان خود برقرار نماید ،فرصت های بیشتری جهت ارئه محصولات و خدمات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود.

 

در حال حاضر اقتصاد مبتنی بر دانش توسط عواملی مانند افزایش روز افزون رقابت،نوآوری در تکنولوژی و ماهیت جهانی بازارها ترسیم  شده است(Castells,1998).در محیط رقابتی کنونی شرکتها باید در انجام فعّالیّت های تجاری خود توجّه ویژه ای به دانش داشته باشند،این کار عاملی برای ایجاد “مزیت رقابتی “نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است (Beijerse,1999;Salmador &Bueno,2007). علاوه بر این در سالهای اخیر “دانش” به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و علاقه سازمان ها به این امر روز به روز در حال افزایش است.در محیط رقابتی کنونی روابط شرکت با بازار بسیار حیاتی است و استراتژی های بازاریابی شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کاملا تغییر کرده است.(Alavi&Leidner,2001;Drucker,1993)

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق    21

مقدمه   22

تعاریف:    22

مدیریت دانش(KM) .   23

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)    24

لزوم شناسایی فاکتورهای کلیدی   26

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)و مدیریت دانش(KM).   27

عوامل سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری. .  30

فنآوری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)   31

مشتری مداری و مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)   32

تجربه در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) .   32 

تاریخچه    33

اهمیت .   36

موضوعات مورد بحث در CRM .   37

مشتری    37

ارتباط .   39

مدیریت    39

انواع CRM: .   40

مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی .   40

شاخه های مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی : .   42   

اتوماسیون نیروی فروش(SFA)    42

پشتیبانی و خدمات مشتری .   43

اتوماسیون بازاریابی موسسه .   44

مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی .   44

فرایند تجزیه و تحلیل بی درنگ    45

داده کاوی .   45

قابلیت های داده کاوی    46

مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی    46

انواع رویکردها و دیدگاه ها در مورد CRM :    47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “فرایند” .   47

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “استراتژی” .   49

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “فلسفه”    50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “قابلیت”    50

مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان “تکنولوژی” .   51

اهداف مدیریت ارتباط با مشتری :   52

از دیدگاه بارنت .   52

از دیدگاه نول .   52

از دیدگاه سویفت .   53

از دیدگاه گالبریث و راجرز .   53

از دیدگاه کالاکوتا و رابینسون .   54

مفاهیم مورد نیاز جهت دستیابی به اهداف CRM   54

فرآیندها .   55

عوامل انسانی . .   56

تکنولوژی .    57

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری  .   59

مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری : .   62

برنامه ریزی  .  62

پایه ریزی . .  62

اجرا .   63

موانع و عوامل شکست CRM .   63

 

منابع 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

جدول 1-2:تعارف مرتبط با مدیریت دانش(KM) . 23

جدول 2-2: تعارف مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)  25

شکل 1-2: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه سوئیفت .  48

شکل 2-2: فرایند مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه کایی تایم .  48

جدول 3-2:مزایای مدیریت ارتباط با مشتری از دیدگاه چن و چن   60

جدول 4-2: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس واحدهای مرتبط با آن .  61

 

 

  • پاورپوینت داروی ترامادول و اثرات آن

    پاورپوینت داروی ترامادول و اثرات آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با داروی ترامادول و اثرات آن جهت رشته داروسازی در قالب 34 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوینت آناتومی سیستم گوارش

    پاورپوینت آناتومی سیستم گوارش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آناتومی سیستم گوارش جهت رشته ی پزشکی در قالب 280 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خط در امتداد…

  • مبانی نظری و پیشینه مطالبات معوق و ریسکهای آن

    مبانی نظری و پیشینه مطالبات معوق و ریسکهای آن مبانی نظری مطالبات معوق پیشینه تحقیق مطالبات معوق مبانی نظری و پیشینه تحقیق مطالبات معوق پیشینه پژوهش مطالبات معوق ادبیات نظری تحقیق مطالبات معوق دانلود مبانی نظری مطالبات معوق دانلود پیشینه…

  • پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی از دکتر علی علاقه بند

    پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی از دکتر علی علاقه بند پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت کتاب علی علاقه بند پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی انتشارات پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب اصول مدیریت آموزشی از دکتر…

  • مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی

    مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی اقتصاد اسلامی نظام‌ اقتصادی صاحبان‌ مکاتب‌ مختلف‌ اقتصادی دانلود مقاله رشته اقتصاد با عنوان اقتصاد اسلامی سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه…

  • گزارش كارآموزی مهندسی معدن در كارخانه خلیج مركزی

    گزارش كارآموزی مهندسی معدن در كارخانه خلیج مركزی مصالح کوهی مصالح آبرفتی کاربرد شن و ماسه مصالح پر کننده معدن انواع معدن شن وماسه دانلود گزارش كارآموزی مهندسی معدن در كارخانه خلیج مركزی خرید گزارش كارآموزی مهندسی معدن انجام گزارش…

  • دانلود پاورپوینت سیر تحول مدیریت کیفیت

    دانلود پاورپوینت سیر تحول مدیریت کیفیت پاورپوینت در مورد مدیریت کیفیت پاورپوینت تحول مدیریت کیفیت پاورپوینت مراحل اجرایی مدیریت کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیر تحول مدیریت کیفیت جهت رشته مدیریت در 74 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت الگوریتم های رتبه بندی بر اساس تحلیل لینک

    پاورپوینت الگوریتم های رتبه بندی بر اساس تحلیل لینک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم های رتبه بندی بر اساس تحلیل لینک جهت رشته کامپیوتر در قالب 20اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مقاله اثرات هارمونیک‌ها

    مقاله اثرات هارمونیک‌ها اثرات هارمونیک‌ سیستم‎های برق جریان هارمونیکی دانلود مقاله اثرات هارمونیک‌ها سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق رشته برق خرید…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن

    پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکتها با روش کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد شرکت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی 42 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بی تفاوتی 42 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بی تفاوتی مبانی نظری بی تفاوتی پیشینه تحقیق بی تفاوتی پیشینه داخلی بی تفاوتی پیشینه خارجی بی تفاوتی پیشینه پژوهش بی تفاوتی پیشینه نظری بی…

  • پاورپوينت معرفی بیماری عفونت کلیه یا پیلونفریت حاد

    پاورپوينت معرفی بیماری عفونت کلیه یا پیلونفریت حاد پاورپوينت بیماری عفونت کلیه پاورپوينت بیماری پیلونفریت دانلود پاورپوينت بیماری پیلونفریت پاورپوینت درباره بیماری پیلونفریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت معرفی بیماری پیلونفریت حاد جهت رشته پزشکی در قالب 27 اسلايد…

  • دانلود پاورپوینت فصل 3 کتاب اخلاق اسلامی

    دانلود پاورپوینت فصل 3 کتاب اخلاق اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل 3 کتاب اخلاق اسلامی جهت رشته معارف اسلامی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد

    مقاله بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد سیستم اطلاعات اجرایی پیاده سازی EIS عوامل کلیدی موفقیت شركت صنایع تجهیزاتی نفت سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های…

  • پاورپوینت فرآیند زمان سنجی و تجزیه سیکل کاری به عناصر کاری

    پاورپوینت فرآیند زمان سنجی و تجزیه سیکل کاری به عناصر کاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با فرایند کلی زمان سنجی جهت رشته مدیریت در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

    علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران ارزش ویژه برند پایان نامه ارزش ویژه برند عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند پایان نامه عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه علل موثر بر ارزش ویژه…

  • پاورپوینت مسائل روان شناسی عمومی

    پاورپوینت مسائل روان شناسی عمومی پاورپوینت مسائل روان شناسی پاورپوینت مسثله ی روان شناسی عمومی پاورپوینت مسائل روان شناسی اجتماعی پاورپوینت مسائل روان شناسی افراد پاورپوینت درباره مسائل روان شناسی عمومی پاورپوینت درمورد مسائل روان شناسی عمومی رفتن به سايت…

  • تشخیص و بررسی مقایسه ای دو گونه متفاوت تحلیل دینامیکی به روش انتگرال گیری ویلسون تتا

    تشخیص و بررسی مقایسه ای دو گونه متفاوت تحلیل دینامیکی به روش انتگرال گیری ویلسون تتا اتصالات در سازه‌های فولادی دانلود پایان نامه تحلیل دینامیکی سازه دانلود پایان نامه رفتار و عملکرد سازه طرح لرزه‌ای سازه‌های فولادی اثر بارهای رفت…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس بیست و سوم مطهرات آبها

    پاورپوینت آموزه های الهی درس بیست و سوم مطهرات آبها پاورپوینت درس بیست و سوم مطهرات آبها دانلود پاورپوینت درس بیست و سوم مطهرات آبها پاورپوینت درباره درس بیست و سوم مطهرات آبها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد

    دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد پاورپوینت مهندسی مجدد پاورپوینت مهندسی مجدد فرایندها پاورپوینت زنجیره مهندسی مجدد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی مجدد جهت رشته IT در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پرسشنامه ارزیابی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش رضایتمندی کارکنان

    پرسشنامه ارزیابی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش رضایتمندی کارکنان پرسشنامه ارتباطات سازمانی پرسشنامه نقش ارتباطات سازمانی پرسشنامه رضایتمندی کارکنان پرسشنامه افزایش رضایتمندی کارکنان پرسشنامه رابطه ارتباطات سازمانی با افزایش رضایتمندی کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نقش…

  • پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد

    پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد تحقیق راجب پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد پاورپوینت حسابداری و جریان وجه نقد دانلود پاورپوینت آموزش حسابداری و جریان وجه نقد پاورپوینت حسابداری شماره 2 و جریان وجه نقد رفتن به سايت اصلي…

  • توسعه سازمانی و اصلاح ساختار به منظور بروز خلاقیت و نوآوری

    توسعه سازمانی و اصلاح ساختار به منظور بروز خلاقیت و نوآوری مدیریت دانش توسعه سازمانی سازمان دانش محور اصلاح ساختار سازمانی دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت توسعه سازمانی و اصلاح ساختار به منظور بروز خلاقیت و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکردهای درمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رویکردهای درمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رویکردهای درمانی مبانی نظری رویکردهای درمانی پیشینه تحقیق رویکردهای درمانی پیشینه داخلی رویکردهای درمانی پیشینه خارجی رویکردهای درمانی پیشینه پژوهش رویکردهای درمانی پیشینه نظری رویکردهای درمانی…

  • فریب در ازدواج از نظر حقوق مدنی و حقوق کیفری

    فریب در ازدواج از نظر حقوق مدنی و حقوق کیفری فریب در ازدواج تدلیس در ازدواج دانلود پروژه فریب در ازدواج دانلود پروژه تدلیس در ازدواج فریب در ازدواج از نگاه حقوق مدنی فریب در ازدواج از نگاه حقوق کیفری…

  • مطالعه و بررسی انواع مدل های مدیریت دانش

    مطالعه و بررسی انواع مدل های مدیریت دانش مدل های مدیریت دانش مدل های مدیریت دانش چیست مدل های بلوغ مدیریت دانش مدل های ارزیابی مدیریت دانش مقایسه مدلهای مدیریت دانش مدل های اصلی مدیریت دانش انواع مدل های مدیریت…

  • سیر تفکر انتقادی در تربیت اسلامی و بررسی موانع آن

    سیر تفکر انتقادی در تربیت اسلامی و بررسی موانع آن تعقل و تفکر در قرآن و روایات تفکر انتقادی در تربیت اسلامی مراحل تفکر و تعقل انتقادی مفهوم تفکر در قرآن رابطه مفهوم قرآنی تفکر با تعقل و مراتب آنها…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شکل گیری هویت سازمانی 74 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شکل گیری هویت سازمانی 74 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شکل گیری هویت سازمانی مبانی نظری شکل گیری هویت سازمانی پیشینه تحقیق شکل گیری هویت سازمانی پیشینه داخلی شکل گیری هویت سازمانی…

  • پاورپوینت مفهوم رسانه اجتماعی

    پاورپوینت مفهوم رسانه اجتماعی پاورپوینت رسانه اجتماعی ارشن پاورپوینت رسانه اجتماعی تعریف پاورپوینت رسانه اجتماعی چیست پاورپوینت رسانه های اجتماعی ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفهوم رسانه اجتماعی جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 13 اسلاید…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول مهندسی زلزله

    پاورپوینت کتاب و درس اصول مهندسی زلزله پاورپوینت مهندسی زلزله پاورپوینت زلزله پاورپوینت اصول مهندسی زلزله پاورپوینت در مورد مهندسی زلزله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس اصول مهندسی زلزله جهت رشته زمین شناسی در قالب 156…

  • بررسی عوامل افزایش مطالبات معوق و ارائه راهکارهایی جهت جلوگیری از افزایش آن

    بررسی عوامل افزایش مطالبات معوق و ارائه راهکارهایی جهت جلوگیری از افزایش آن پروژه مطالبات معوق عوامل افزایش مطالبات معوق راهکارهای کاهش مطالبات معوق بررسی عوامل افزایش مطالبات معوق و ارائه راهکارهایی جهت جلوگیری از افزایش آن دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت آمار و اطلاعات سرشماری نفوس و مسكن سال های 75 تا 85

    پاورپوینت آمار و اطلاعات سرشماری نفوس و مسكن سال های 75 تا 85 پاورپوینت آمار سرشماری نفوس و مسكن دانلود پاورپوینت اطلاعات سرشماری نفوس و مسكن دانلود پاورپوینت سرشماری نفوس و مسكن سال های 75 تا 85 پاورپوینت سرشماری نفوس…

  • پاورپوینت تاریخ روانشناسی و رویکرد های آن

    پاورپوینت تاریخ روانشناسی و رویکرد های آن پاورپوینت رویکردهای روان شناسی پاورپوینت تاریخ روان شناسی پاورپوینت تاریخچه ی روان شناسی پاورپوینت روان شناسی و رویکردهای آن پاورپوینت درباره رویکردهای روان شناسی پاورپوینت درمورد رویکردهای روان شناسی رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران مبانی نظری ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران دانلود مبانی نظری ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران دانلود پیشینه تحقیق ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران پیشینه تحقیق ارزيابي عملكرد 360 درجه مدیران…

  • مدیریت ریسک اعتباری در بانکها در اعطای تسهیلات به مشتریان با الگوبرداری از شرکتهای بیمه

    مدیریت ریسک اعتباری در بانکها در اعطای تسهیلات به مشتریان با الگوبرداری از شرکتهای بیمه مطالبات معوق مطالبات معوق بانک مطالبات معوق بانک ملی مدیریت ریسک اعتباری رابطه مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک اعتبارسنجی مشتریان بانک ارتباط مدیریت…