مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

مبانی نظری تبلیغات تجاری
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات نظری تبلیغات تجاری
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

تعریف تبلیغات

کاتلر[1] (2002)، تبلیغات را هرگونه ارایه و عرضه ی ایده ها، کالاها یا خدمات از یک واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه که مستلزم پرداخت هزینه باشد، تعریف می کند اما در این میان تبلیغی اثزبخش است که بتواند توجه مخاطب را جلب کرده، تاثیری خاطره انگیز داشته باشد و کنش خرید مخاطبان را تحریک نموده و دریافت حسیِ مخاطبان را بیدار نماید. بدین منظور استفاده از مجموع عواملی لازم است که بتوانند حس و ادراک مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و به اهداف مورد انتظار تبلیغ، تحقق بخشند.

 

اثربخشی تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به اهداف تبلیغاتی تبیین می گردد و درجه یا میزانی که دهنده ی سفارش به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل: تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده، می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. از مراحل مهم این نوع فرآیندها، انجام تحقیقات به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغ بر مخاطبان است که طی آن عواملی که در اثربخشی تبلیغات نیز موثرند، مشخص می گردند (صمصام شریعت و همکاران، 1386).

 

 

می‌توان تعاریف دیگری را برای تبلیغات بدین صورت بیان كرد:

·        تلاش برای ارائه آموزه ها، ایده ها، دلایل، شواهد یا ادعاها، با سبك هایی از طریق رسانه های ارتباطی، برای تقویت هدف یا مبارزه با ضد هدف.

·        پیام های دیداری گفتاری، كه با سبكی خاص، از طریق وسایل تبلیغاتی، مردم را به طریقی علاقمند و موافق یك نوع محصول، خدمت، فكر، دیدگاه یا مارك بخصوص می‌كند.

·        كلیه اشكال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت كه بوسیله صاحب كالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی ، بوسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میگیرد.

·        تكنیكی كه برای تأثیر گذاردن بر رفتار انسان، ماهرانه از نمادها و نشانه ها استفاده می‌كند.

·        انجمن تجارت آمریكا : تبلیغات هر شكلی از پرداخت است كه به صورت غیرشخصی تقدیم و پیشرفت عقاید، خوبی ها و خدمات را با یك سری كارهای معین، ضمانت می‌كند.

·        فرانك جفكینز : مفهوم تبلیغات یعنی آنچه كه ما می‌خواهیم هنگام خرید یا فروختن بدانیم.

·        رابرت زاچر: تبلیغات به معنی ارتباطات و اطلاعا ت وابسته به تولیدات خدمات یا عقاید است كه در طی تماسهای فردی و براساس پرداختهای ناشی از فروش محصول یا در طی كسب اعتبار مناسب حاصل می‌شود (علیئی ، 1390).

در حقیقت، ساده ترین تعریفی که برای تبلیغات می توان ارایه نمود، چنین است: تبلیغات تلاشی است برای فروش بیشتر توسط یک بنگاه یا یک صنعت. چمبرلین[2] (2000)، تبلیغات را عاملی می داند که «با تغییر خواسته ها و سلایق بر میزان تقاضا اثر می گذارد» به عقیده ی شپرد[3] (2001)، تبلیغات یک عامل برای ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان نسبت به مارک تجاری یا کالای خاص می باشد. ساموئلسون[4] (2002)، تبلیغات را عامل افزایش بازارهای فروش می داند که در عین حال اطلاعات مفیدی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (دهقانی و همکاران، 1383).

تبلیغ در زبان پارسی و در فرهنگ پارسی معین نیز بدین گونه معنا شده است: رسانیدن پیام یا خبر یا مطلبی به مردم، ابلاغ، موضوعی را با انتشار اخبار و با وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و غیره در اذهان عمومی جاگیر کردن. تبلیغات بازرگانی از زمره مفاهیمی است که به زعم وضوح ابتداییۀ اریه تعریفی جامع و مانع از آن با دشواری رو به رو است. می توان گفت، تبلیغات تجاری یعنی عملی که توجه ی مردم را به کالا یا داد و ستدی برانگیزد و به عبارت دیگر، کوششی در تدارک و انتشار آگهی ها، با هدف مثبت نشان دادن مصرف یک کالا. تبلیغ تجاری با هدف معرفی کالا در بازار و تحرک خریداران بالقوه صورت می گیرد و در مفهوم وسیع کلمه، عبارت است از انتشار اطلاعات یک کالا به منظور تحت تاثیر قرار دادن افراد یا گروه های خاص اجتماعی (ساجدی و نعمتی، 1391).

به طور کلی، تبلیغات را به دو دسته به شرح ذیل تقسیم نموده اند:

 

تبلیغات مستقیم

پیام دهنده خود را هر چند با رنگ و لعاب و بوق و کرنا همراه کرده باشد اما صریح و بی پروا به مخاطبین خود ابلاغ می کند . در این روش مستمعین و بینندگان متن یا تصویری را بعنوان پیام و اطلاعیه « تبلیغی» دریافت می کنند و پیام دهندگان نیز در موقع و مقام « مبلغ » قرار دارند و شناخته می شوند.

بهترین فایده در تبلیغات مستقیم برای گیرندگان پیام آن است که آنها لااقل از تبلیغی بودن پیام آگاهند و از این جهت در معرض غافلگیری قرار نمی گیرند. و در پذیرش ذهنی یا رد آن مختارند. از خصوصیات دیگر تبلیغات مستقیم گسترده بودن میدان عمل برای عاملان آن است، در این روش اکثر ابزارها و برنامه ریزی آن و تدبر و نازک بینی کمتری صرف می شود و غالباً از تأثیر گذاری اگر نه عمیق تر اما سریعتر نیز برخوردار است.

تبلیغات غیر مستقیم

همانطوری که از عنوان آن پیداست این نوع تبلیغات نمود و ظهور علنی و صریح ندارد، با این شیوه اهداف تبلیغی پیامهای غیر مستقیم صادر شده پنهان و غیر محسوس است. به نظر بعید می اید اما نباید تصور کرد که با تلاش های معمولی در ارائه یک برنامه تبلیغات غیر مستقیم می توان ضمن تأثیر گذاری، اهداف تبلیغی آنرا کاملاً دور از فهم و ذهن همه کس نگاه داشت، زیرا تشخیص آن برای خواص و روشنفکران جوامع دشوار نیست و عوام نیز به تجربه در بیشتر موارد به نکته یاد شده یعنی اهداف تبلیغی در برنامه های تبلیغات غیر مستقیم پی خواهند برد. از ویژگیهای این نوع تبلیغ آن است که پیام های آن از کانالهای نامرئی و پنهانی و یا غیر منتظره عبور داده می شوند و معمولاً مخاطبین بطور غافلگیرانه آن را دریافت می کنند و در حقیقت به آنان تحمیل می شود . در تبلیغات غیر مستقیم لزوماً از اشکال و قانونمندی های مشخص و مکرر پیروی و استفاده نمی شود بلکه در ساخت و ساز آنها بیشتر از فرصت های پیش آمده و موقعیت های خرید و حوادث پیش بینی نشده سود برده می شود (کاتلر، 1387).

 

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان

تبلیغات از دیرباز توسط فروشندگان دوره گردی که به منظور فروش کالای خود، به معرفی آن می پرداختند، وجود داشته است. با اینحال، اولین قوانین تبلیغاتی در سال 1614 و در انگلستان وضع گردید. اولین تبلیغات روزنامه ای در سال 1625 در نشریه ی ویکلی نیوز لندن[5] چاپ شد و اولین روزنامه تبلیغاتی در سال 1704 در امریکا و با نام بوستون نیوزلتر[6] به چاپ رسید. اختراع رادیو در سال 1895 و به دنبال آن تلویزبون، دامنه ی تبلیغات را بسیار وسع ساخت. بطوریکه هزینه های تبلیغاتی در سال 1890 در امریکا بالغ بر 360 میلیون دلار گردید (دهقانی و همکاران، 1383).

در حقیقت، آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

 

[1] Kotler

[2] Chemberlin

[3] Shepherd

[4] Samoelson

[5] Weekly News of London

[6] Boston News Letter

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری

فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاری مستقیم خارجی 49 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه گذاری مستقیم خارجی 49 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری fdi پیشینه تحقیق fdi تاریخچه سرمایه گذاری خارجی تاریخچه سرمایه گذاری خارجی در ایران تاریخچه سرمایه گذاری خارجی در جهان تاريخچه سرمايه گذاري خارجي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل فصل دوم پایان نامه فعالیت های کمک برنامه و مکمل مبانی نظری فعالیت های کمک برنامه و مکمل پیشینه تحقیق فعالیت های کمک برنامه و مکمل پیشینه پژوهش فعالیت…

  • پاورپوینت آشنایی با لعنت شدگان در قرآن کریم

    پاورپوینت آشنایی با لعنت شدگان در قرآن کریم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با لعنت شدگان در قرآن کریم جهت رشته معارف اسلامی در قالب 10 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی 68 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت محلی 68 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مشارکت محلی پیشینه مشارکت محلی پیشینه تحقیق مشارکت محلی مبانی نظری پژوهش مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه مشارکت محلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشارکت…

  • مطالعه و وارسی نقوش و شکل در سفالینه

    مطالعه و وارسی نقوش و شکل در سفالینه بررسی نقش و فرم در سفالینه های شوش معنی نقوش سفالینه های شوش علل و انگیزه بوجود آمدن نقوش سفالینه های شوش علل پیدایش نقوش سفالینه های شوش وجه مشخص سفالینه های…

  • پاورپوینت آشنایی با MSDS

    پاورپوینت آشنایی با MSDS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با MSDS  جهت رشته ی شیمی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       MSDS  (( Material…

  • دانلود پایان نامه امنیت در محاسبات ابری

    دانلود پایان نامه امنیت در محاسبات ابری کلمات کلیدی : پایان نامه امنیت رایانش ابری پایان نامه امنیت محاسبات ابری دانلود پایان نامه امنیت رایانش ابری دانلود پایان نامه امنیت در رایانش ابری پایان نامه بهبود امنیت اطلاعات در رایانش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای کلمات کلیدی : مبانی نظری راهبردهای مقابله ای پیشینه تحقیق راهبردهای مقابله ای پیشینه داخلی راهبردهای مقابله ای پیشینه خارجی راهبردهای مقابله ای پیشینه پژوهش راهبردهای مقابله ای پیشینه نظری راهبردهای مقابله…

  • پاورپوينت زراعت چغندر قند

    پاورپوينت زراعت چغندر قند دانلود پاورپوينت زراعت چغندر قند دانلود پاورپوينت درمورد زراعت چغندر قند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت زراعت چغندر قند جهت رشته کشاورزی در قالب 21 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف) پاورپوینتاستاندارد حسابداري شماره 25 (گزارشگري بر حسب قسمتهاي مختلف) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره بیست و پنج پاورپوینت استاندارد…

  • پاورپوینت کتاب و درس مدیریت مالی 2

    پاورپوینت کتاب و درس مدیریت مالی 2 پاورپوینت جزوه مدیریت مالی 2 دانشگاه آزاد پاورپوینت مدیریت مالی 2 پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت مالی 2 پاورپوینت دانلود جزوه مدیریت مالی 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس مدیریت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش عملکرد شغلی مبانی نظری عملکرد شغلی دانلود مبانی نظری عملکرد شغلی پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ادبیات نظری عملکرد شغلی فصل دوم پایان نامه عملکرد شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ادبیات و مبانی…

  • نتایج نظرسنجی وضعیت اخلاق ورزی نخبگان علمی و عوامل موثر بر آن

    نتایج نظرسنجی وضعیت اخلاق ورزی نخبگان علمی و عوامل موثر بر آن نتایج نظرسنجی نظام اخلاقی نخبگان علمی نتایج نظرسنجی نظام ‌های اخلاقی دینی و دنیوی نتایج نظرسنجی عوامل مؤثر بر نظام اخلاقی نخبگان علمی نتایج نظرسنجی وضعیت اخلاق ورزی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • پایان نامه رشته مهندسی صنایع با عنوان اجرای پروژه کایزن عملیاتی استان آذربایجان شرقی

    پایان نامه رشته مهندسی صنایع با عنوان اجرای پروژه کایزن عملیاتی استان آذربایجان شرقی فرآیند سازمان کایزن عملیاتی توسعه بهره‌ور‌ی استان آذربایجان شرقی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه فایل…

  • پاورپوینت کتاب آیین زندگی(فصل چهارم)

    پاورپوینت کتاب آیین زندگی(فصل چهارم) اخلاق معیشتکتابپاورپوینتدانلود رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب آیین زندگی فصل چهارم(اخلاق معیشت) فهرست مطالب:کار در سیره اولیای دین,رابطه ی اخلاق و معیشت,نقش کار در تربیت و بهداشت روانی,اهمیت و جایگاه,کار و احساس شخصیت,نقش نیت…

  • مدل ها و دیدگاه های سازگاری روانشناختی

    مدل ها و دیدگاه های سازگاری روانشناختی نظریه های سازگاری عوامل موثر بر سازگاری تحقیق در مورد سازگاری مدل های سازگاری روانشناختی دیدگاه های سازگاری روانشناختی تعریف سازگاری در در روانشناسی رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق مدل ها…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا فصل دوم پایان نامه نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا مبانی نظری نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا پیشینه تحقیق نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا پیشینه پژوهش نظریه یادگیری شناختی اجتماعی بندورا…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی استقرار بودجه ریزی عملیاتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی استقرار بودجه ریزی عملیاتی مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی ادبیات نظری بودجه ریزی عملیاتی فصل دوم پایان نامه بودجه ریزی عملیاتی مبانی…

  • پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی برنامه ریزی شهری

    پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی برنامه ریزی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اصول و مبانی برنامه ریزی شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • ماهیت رشوه در فقه و حقوق موضوعه

    ماهیت رشوه در فقه و حقوق موضوعه تحقیق رشوه تحقیق در مورد رشوه مقاله حقوقی رشوه مقاله رشوه در اسلام رشوه در فقه امامیه رشوه در فقه شیعه رشوه در قانون ایران رشوه در حقوق موضوعه مصادیق رشوه در فقه…

  • مدارهای كنترل سیستم های کششی جریان مستقیم

    مدارهای كنترل سیستم های کششی جریان مستقیم درایوهای تراکشن سیستم های کششی سیستم های کششی جریان مستقیم مدارهای كنترل سیستم های کششی جریان مستقیم دانلود مقالات مهندسی الکترونیک دانلود مقالات الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک مدارهای كنترل…

  • راهکار حقوق کیفری ایران و اسناد بین المللی به خشونت علیه زنان

    راهکار حقوق کیفری ایران و اسناد بین المللی به خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در حقوق بین الملل…

  • پروپوزال شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

    پروپوزال شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری پروپوزال رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود پروپوزال مدیریت…

  • نظریه های نمایش خلاق و تئاتر و بررسی انواع بازی

    نظریه های نمایش خلاق و تئاتر و بررسی انواع بازی نمایش خلاق کودکان پایان نامه نمایش خلاق اصول نمایش خلاق کودکان پایان نامه نمایش خلاق کودکان آموزه های نمایش خلاق کودکان نظریه های نمایش خلاق و تئاتر انواع بازی در…

  • دانلود تحقیق مبانی نظری صنعت بانکداری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مبانی نظری صنعت بانکداری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری صنعت بانکداری با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت آشنایی با معایب فرهنگی ایران

    پاورپوینت آشنایی با معایب فرهنگی ایران پاورپوینت ایران باستان پاورپوینت تمدن ایران پاورپوینت مشکلات فرهنگی ایران پاورپوینت عوامل اصلی توسعه نیافتگی جامعه های ایرانیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با معایب فرهنگی ایران جهت رشته گردشگری و توریسم در…

  • پاورپوینت معرفی چند ساختمان مدرن ایرانی

    پاورپوینت معرفی چند ساختمان مدرن ایرانی پاورپوینت اسم ساختمان های معروف ایران پاورپوینت ساختمان های مدرن ایران پاورپوینت هترین معماری های ایران پاورپوینت ساختمان مدرن پاورپوینت ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی چند ساختمان مدرن ایرانی جهت رشته…

  • پاورپوینت بیونیک وسانتیاگوکالاتراوا

    پاورپوینت بیونیک وسانتیاگوکالاتراوا پاورپوینت انواع معماری بیونیک معماری بیونیک powerpoint پاورپوینت سازه های معماری بیونیک پاورپوینت معماری بیونیک و الهام از طبیعت پاورپوینت رشته معماری بیونیک چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیونیک وسانتیاگوکالاتراوا جهت رشته معماری در قالب…

  • پروپوزال بررسی تطبیقی جرایم پولشویی در نظام های حقوقی ایران و امارات

    پروپوزال بررسی تطبیقی جرایم پولشویی در نظام های حقوقی ایران و امارات کلمات کلیدی : پولشویی در حقوق امارات بررسی تطبیقی پولشویی پولشویی در حقوق ایران پولشویی در حقوق بین الملل پولشویی در حقوق کیفری ایران جرم پولشویی در حقوق…

  • پاورپوینت مسمومیت با نیتروپروساید (ویژه ارائه کلاسی درس بیوشیمی)

    پاورپوینت مسمومیت با نیتروپروساید (ویژه ارائه کلاسی درس بیوشیمی) کلمات کلیدی : پاورپوینت مسمومیت با نیتروپروساید پاورپوینت آماده درس بیوشیمی پزشکی مسمومیت با سیانید تیوسیانات فشار خون کنترل پر فشاری خون مت‌هموگلوبینی مت‌هموگلوبین و نحوه ایجاد علل ایجاد مت‌هموگلوبین نشانه…

  • پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی

    پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی پاورپوینت جایگذاری بتن پاورپوینت تحقیق راجب جایگذاری بتن بدون قالب بندی جایگذاری بتن بدون قالب بندی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جایگذاری بتن بدون قالب بندی جهت رشته معماری در قالب 43 اسلاید…

  • پاورپوينت ولایت محوری و الزامات آن

    پاورپوينت ولایت محوری و الزامات آن پاورپوينت ولایت محوری پاورپوينت در مورد ولایت محوری و الزامات آن دانلود پاورپوينت ولایت محوری دانلود پاورپوينت ولایت محوری و الزامات آن پاورپوینت در مورد ولایت محوری پاورپوينت آشنایی با ولایت محوری پاورپوينت آشنایی…

  • پاورپوینت آبیاری تحت فشار

    پاورپوینت آبیاری تحت فشار پاورپوینت درباره آبیاری تحت فشار دانلود پاورپوینت درمورد آبیاری تحت فشار ppt آبیاری تحت فشار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آبیاری تحت فشار جهت رشته ی کشاورزی در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx…

  • راه اندازی موتورهای dc و پله ای توسط avr به همراه درایورهای هریک

    راه اندازی موتورهای dc و پله ای توسط avr به همراه درایورهای هریک راه اندازی موتورهای dc و پله ای avr درایور موتورهای dc موتورهای پله ای رفتن به سایت اصلی راه اندازی موتورهای dc و پله ای توسط avr به همراه…