مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
دانلود مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
ادبیات نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
فصل دوم پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
ادبیات و مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه بر

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

 

 

چکیده

هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. 

 

جهت تجزیه  و  تحلیل داده  ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته  ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه  ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه  ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

کیفیت درک شده برند

اعتبار برند، تصویر برند سبز

ارزش درک شده برند سبز

مدل سازی معادلات ساختاری 

 

 

 

 

 مقدمه

امروزه توجه محیطی به طور سریع به عنوان یک جریان غالب برای مشتریان به دلیل مسئله گرم شدن جهانی، در نظر گرفته می شود و بسیاری از شرکت ها به دنبال به دست آوردن این فرصت هستند. در مقابل بازاریابی سبز برای انواع محصولات همانند محصولات الکتریکی و الکترونیکی، مهم تر شده است (Chen, 2006). به هر حال تمام شرکت ها دارای توانایی کافی برای ارائه محصولات سبز خود به مشتریان در بازار نیستند. اگر شرکت ها خواستار اتخاذ موفقیت آمیز بازاریابی سبز باشند، آنگاه مفاهیم و نظرات محیطی آنها باید با تمام جنبه های بازاریابی ادغام گردد (Chen, 2010). 

 

امروزه به دلیل محیط گرایی رایج در جهان، فروش محصولات سبز به طور قابل ملاحظه  ای افزایش یافته است و بنابراین مشتریان بیشتری مایل به پرداخت بهای اضافی برای محصولات سبز هستند (Chen, 2008). بازاریابی سبز یا زیست محیطی، ابزاری برای توسعه سازگار با محیط زیست و همچنین تقویت تصویر برند بکار می رود (Khandoker and Mahbubul, 2011). پنج دلیل برای شرکت ها جهت توسعه بازاریابی سبز وجود دارد: سازگاری با فشارهای محیطی، به دست آوردن مزیت رقابتی، بهبود تصویر شرکت  ها، جستجوی بازارها، فرصت های جدید و گسترش ارزش محصول (Neal and Strauss, 2008). بعلاوه اتخاذ بازاریابی سبز می-تواند افزایش دهنده عملی ارزش ویژه برند غیرقابل وصف گردد (Chang and Chen, 2013). اگرچه بهای ارزش ویژه برند نمی-تواند با توجه به روش های محاسباتی مالی حاضر برای اکثر شرکت  های صاحب برند تخمین زده شود (Chen, 2010). اما ایجاد یک برند قوی در بازاریابی، یکی از اهداف عمده بوده، چرا که ارائه دهنده مزایایی برای آنها است، همانند آسیب پذیری کمتر در فعالیت های بازاریابی رقابتی، سودهای ناخالص بیشتر و فرصت های بالاتر گسترش برند (Delgado-Ballester and Munuera-Alema´n, 2005 ).

 

امروزه سازمان  ها به دلایل زیادی از جمله صدمه دیدن محیط زیست، قوانین و مقررات دولتی، فشارهای رقابتی، سود بالقوه، هزینه و … تمایل دارند نگرانی خود را در مورد مسائل زیست محیطی ابراز کنند. این وضعیت شرکت ها را تشویق می کند که با کاهش تاثیر عواقب مخرب ناشی از فعالیت  های اقتصادی خود، یک فرآیند تغییر برای حفظ محیط زیست دنبال کنند (Khandoker and Mahbubul, 2011). همچنین توجه به اینکه مسائل محیطی و اجتماعی امروزه برای مشتریان اهمیت بالایی دارند، لذا رعایت مسائل زیست محیطی در فعالیت های بازاریابی باعث ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت خواهد شد و از این طریق شرکتها می توانند به ایجاد یک پایگاه خوب در بازار دست یابند (Kotler and Gary, 1999, 361-364 ). 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

 

 

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت آپاندیسیت

    دانلود پاورپوینت آپاندیسیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آپاندیسیت جهت رشته پزشکی در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آپاندیسیت (به انگلیسی: Appendicitis) یا آویزآماس به التهاب ناگهانی…

  • طلاق به درخواست زوجه از دیدگاه فقهای اسلامی

    طلاق به درخواست زوجه از دیدگاه فقهای اسلامی درخواست طلاق از طرف زن درخواست طلاق از طرف زن در فقه امامیه درخواست طلاق از طرف زن در فقه اهل سنت طلاق بر مبناي عسر و حرج ایات طلاق در قران…

  • پاورپوینت رابطه تامین مالی و فرایند سرمایه

    پاورپوینت رابطه تامین مالی و فرایند سرمایه پاورپوینت درصد تغییرات سرمایه پاورپوینت شیوه های تامین مالی پاورپوینت فرایند سرمایه پاورپوینت سرمایه داری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رابطه تامین مالی و فرایند سرمایه جهت رشته اقتصاد در قالب  15 اسلاید…

  • بررسی داوری در نظام حقوقی ایران و جایگاه آن در فقه اسلامی

    بررسی داوری در نظام حقوقی ایران و جایگاه آن در فقه اسلامی اقسام داوری مقایسه داوری با مفاهیم مشابه داوری در حقوق ایران بررسی داوری در نظام حقوقی ایران داوری در فقه اسلامی مشروعیت قاضی تحكیم در فقه امامیه مشروعیت…

  • دانلود تحقیق مديريت دانش با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مديريت دانش با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مديريت دانش با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد        …

  • پروژه مالی رشته حسابداری با عنوان شرکت تكنوع خاورمیانه

    پروژه مالی رشته حسابداری با عنوان شرکت تكنوع خاورمیانه دانلود پروژه مالی دانلود پروژه مالی رشته حسابداری دانلود پروژه مالی شرکت تكنوع خاورمیانه دانلود پروژه مالی رشته حسابداری با عنوان شرکت تكنوع خاورمیانه پروژه مالی شرکت تكنوع خاورمیانه رفتن به…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رغبت

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه رغبت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت مبانی نظری رغبت پیشینه تحقیق رغبت پیشینه داخلی رغبت پیشینه خارجی رغبت پیشینه پژوهش رغبت پیشینه نظری رغبت ادبیات نظری رغبت چارچوب نظری رغبت…

  • تشخیص و درمان اسكیزوفرنی

    تشخیص و درمان اسكیزوفرنی اسكیزوفرنی سندرم كاپ گرا درمان اسكیزوفرنی تشخیص اسكیزوفرنی تشخیص و درمان اسكیزوفرنی روان‌گسیختگی دانلود پایان نامه اسكیزوفرنی دانلود پایان نامه روانپزشکی دانلود پایان نامه رشته روانپزشکی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته روانپزشکی تشخیص و…

  • پاورپوینت نوجوانان و بلوغ

    پاورپوینت نوجوانان و بلوغ پاورپوینت درباره نوجوانان پاورپوینت اخلاق نوجوانان پاورپوینت روان شناسی نوجوانان پاورپوینت بلوغ نوجوانان پاورپوینت مفهوم بلوغ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نوجوانان و بلوغ جهت رشته ی روان شناسی در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx…

  • فصل سوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی

    فصل سوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه مدیریت فصل سوم پایان نامه ارشد مدیریت فصل سوم پایان نامه در مورد مدیریت دانش فصل سوم پایان نامه…

  • پاورپوینت پايان نامه كارشناسی ارشد رابطه رهبری توزیع شده با عملکرد سازمانی معلمان

    پاورپوینت پايان نامه كارشناسی ارشد رابطه رهبری توزیع شده با عملکرد سازمانی معلمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پايان نامه كارشناسی ارشد رابطه رهبری توزیع شده با عملکرد سازمانی معلمان جهت رشته روانشناسی در قالب 31 اسلاید و با…

  • مروری بر تحقیقات انجام شده در زمینه آبشستگی در ایران و جهان

    مروری بر تحقیقات انجام شده در زمینه آبشستگی در ایران و جهان انواع آبشستگی از نظر بوجود آمدن انواع آبشستگی از نظر حمل رسوب مکانیزم آبشستگی در اطراف سازههای آبی روش های مطالعه و بررسی پدیده آبشستگی مطالعات آبشستگی پایه…

  • دانلود تحقیق درباره استرس معلمان word

    دانلود تحقیق درباره استرس معلمان word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی استرس معلمان با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب استرس…

  • دانلود پاورپوینت مبانی شی گرایی

    دانلود پاورپوینت مبانی شی گرایی پاورپوینت مبانی شی گرایی پاورپوینت اصول شی گرایی پاورپوینت مفاهیم شی گرایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی شی گرایی جهت رشته IT در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت گزارش پیمایش سکونتگاه ها بعد از زلزله کرمانشاه

    پاورپوینت گزارش پیمایش سکونتگاه ها بعد از زلزله کرمانشاه پاورپوینت زلزله کرمانشاه پاورپوینت کرمانشاه پاورپوینت زلزله پاورپوینت سکونتگاه ها پاورپوینتپیمایش سکونتگاه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گزارش پیمایش سکونتگاه ها بعد از زلزله کرمانشاه جهت رشته زمین شناسی…

  • پروپوزال بررسی رابطه بین اختلالات شخصیتی و مدیریت بدن در بین زنان

    پروپوزال بررسی رابطه بین اختلالات شخصیتی و مدیریت بدن در بین زنان نشانه های اختلال شخصیت ویژگی های اختلال شخصیتی اختلالات شخصیتی در بین زنان مدیریت بدن در بین زنان پروپوزال اختلالات شخصیت پروپوزال اختلال شخصیت پروپوزال در مورد اختلال…

  • بررسی و تشریح هویت زن در اسلام و از منظر قرآن کریم 121 صفحه

    بررسی و تشریح هویت زن در اسلام و از منظر قرآن کریم 121 صفحه کلمات کلیدی : هویت زن در اسلام هویت زن در قران کریم شخصيت انسان در قرآن رویکردهای نظری هویت رویکردهای روانشناسی هویت رویکردهای اجتماعی هویت پایان…

  • پاورپوینت آشنایی با شهر توکیو و سیستم های مختلف حمل و نقل در آن

    پاورپوینت آشنایی با شهر توکیو و سیستم های مختلف حمل و نقل در آن پاورپوینت آشنایی با شهر توکیو و سیستم های مختلف حمل و نقل در آن آشنایی سیستم های مختلف حمل و نقل درشهر توکیو آشنایی با کشور…

  • پاورپوینت خطا در پژوهشهای پزشکی

    پاورپوینت خطا در پژوهشهای پزشکی پاورپوینت خطا پزشکی پاورپوینت خطای پزشکی چیست پاورپوینت خطای پزشکی تعریف پاورپوینت خطا های پزشکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خطا در پژوهشهای پزشکی جهت رشته پزشکی در قالب 36 اسلاید و با فرمت…

  • مدل مخفی مارکوف و بهترین الگوریتمهای آموزش ( نسخه کامل و آپدیت شده )

    مدل مخفی مارکوف و بهترین الگوریتمهای آموزش ( نسخه کامل و آپدیت شده ) مدلهای آماری مدل پنهان مارکوف مدلسازی سیگنال معماری مدل پنهان مارکوف مدل مخفی مارکوف مدل مخفی مارکوف و الگوریتمهای آموزش کاربرد مدل مخفی مارکوف رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت سقف سبک

    دانلود پاورپوینت سقف سبک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف سبک جهت رشته معماری در 62 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سقف از جمله مهم ترین قسمت های…

  • پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI

    پاورپوینت اصول مقاله نویسی ISI دانلود پاورپوینت آموزش مقاله نویسی ( از ابتدا تا انتها) پاورپوینت مقاله نویسی چیست پاورپوینت آموزش مقاله نویسی برای مبتدیان پاورپوینت نمونه نگارش مقاله پاورپوینت صفر تا صد نوشتن مقاله isi رفتن به سايت اصلي…

  • تعیین مرز سلامت روانی در محیط خانواده – محیط کار – محیط تحصیل

    تعیین مرز سلامت روانی در محیط خانواده – محیط کار – محیط تحصیل سلامت روانی هنجارهای اجنماعی سازمان بهداشت جهانی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی تعیین مرز سلامت روانی در محیط خانواده – محیط کار – محیط تحصیل دانلود…

  • پاورپوینت كاربرد اهرمها در بدن

    پاورپوینت كاربرد اهرمها در بدن کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت كاربرد اهرمها در بدن پاورپوینت كاربرد اهرمها در بدن كاربرد اهرمها در بدن تحقیق كاربرد اهرمها در بدن بررسی كاربرد اهرمها در بدن تعیین نوع اهرمها در بدن عوامل موثر…

  • پاورپوینت Data Structures

    پاورپوینت Data Structures ppt data structures and algorithms ppt data structure stacks ppt data structures array ppt data structures ppt of data structures introduction ppt presentation of data structure stack ppt topics for data structure پاورپوینت درمورد Data Structures پاورپوینت…

  • پرسشنامه محقق ساخته استراتژی های بلوغ سازمانی با روایی و پایایی

    پرسشنامه محقق ساخته استراتژی های بلوغ سازمانی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه بلوغ سازمانی پرسشنامه استاندارد بلوغ سازمانی پرسشنامه سنجش بلوغ سازمانی دانلود پرسشنامه بلوغ سازمانی پرسشنامه استراتژی های بلوغ سازمانی پرسشنامه استراتژی های بلوغ سازمانی محقق…

  • دانلود پاورپوینت استهلاک و کاهش ارزش دارایی های ثابت

    دانلود پاورپوینت استهلاک و کاهش ارزش دارایی های ثابت پاورپوینت دارایی های ثابت پاورپوینت مدیریت کاهش ارزش دارایی های ثابت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استهلاک و کاهش ارزش دارایی های ثابت جهت رشته مدیریت در 23 اسلاید و…

  • پاورپوینت امضای دیجیتال و کاربردهای آن

    پاورپوینت امضای دیجیتال و کاربردهای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با امضای دیجیتال و کاربردهای آن جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 21 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پروپوزال رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی

    پروپوزال رابطه شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در سایت های کالاهای مصرفی کلمات کلیدی : پروپوزال شبکه های اجتماعی افزایش اعتماد خریداران اینترنتی عوامل موثر در رفتار مصرف کننده فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده رفتار خرید…

  • بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

    بررسی تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه میزان کارآفرینی بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران پایان نامه رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران پیاده سازی مدیریت دانش در…

  • مقایسه مطالعه ای موتورهای کاوش و ابر موتورهای کاوش در بازیابی اطلاعات کشاورزی و تعیین میزان همپوشانی،جامعیت و مانعیت میان آنها

    مقایسه مطالعه ای موتورهای کاوش و ابر موتورهای کاوش در بازیابی اطلاعات کشاورزی و تعیین میزان همپوشانی،جامعیت و مانعیت میان آنها موتورهای کاوش ابر موتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی مقایسه موتورهای کاوش و ابر موتورهای کاوش دانلود مقالات کشاورزی رفتن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • دانلود پروپوزال بررسی استرس شغلی

    دانلود پروپوزال بررسی استرس شغلی کلمات کلیدی : پروپوزال استرس شغلی دانلود پروپوزال استرس شغلی پروپوزال عوامل استرس شغلی پروپوزال در مورد استرس شغلی پروپوزال رابطه استرس و فرسودگی شغلی رفتن به سایت اصلی عوامل بسیاری بر کاهش انگیزه کارکنان…

  • پاورپوینت کتاب و درس رفتار مصرف کننده

    پاورپوینت کتاب و درس رفتار مصرف کننده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با درس رفتار مصرف کننده جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 217 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 13 و 14 مطالعات اجتماعی هشتم - از غزنویان تا هجوم چنگیزخان

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 13 و 14 مطالعات اجتماعی هشتم - از غزنویان تا هجوم چنگیزخان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 13 و 14 مطالعات اجتماعی هشتم - از غزنویان تا هجوم چنگیزخان به دانش آموزان کلاس…