مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند

مبانی نظری وفاداری به برند
دانلود مبانی نظری وفاداری به برند
پیشینه تحقیق وفاداری به برند
ادبیات نظری وفاداری به برند
فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند
ادبیات و مبانی نظری وفاداری به برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند

 

 

 

 

 

مقدمه

وفاداری به برند

امروزه برند و نام تجاری یكی از مهمترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها، من جمله شركت های تجاری قرار دارد. این اهمیت تا حدی است كه مدیریت برند به رشته مستقلی در محافل علمی تبدیل شده است. برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیك جزو دارایی های با ارزش شركت ها و حتی بدون اغراق از با ارزش ترین دارایی های آنها محسوب می شوند. در سال های اخیر محققان به این نتیجه رسیده اند كه ارزش واقعی محصولات و خدمات برای شركت ها در درون محصولات و خدمات نیست، بلكه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد و این برند است كه ارزش واقعی را در ذهن مشتریان، پدید می آورد(Keller, 2010).

 

اولیور(1999)، وفاداری را داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یك محصول یا خدمت مورد علاقه، كه علی رغم وجود تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی رقبا، موجب تكرار خرید یك نام تجاری یا مجموعه محصولات یك نام تجاری در آینده شود، تعریف میكند. كلر ( 1998) بیان میدارد كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری اندازه گیری شده است در حالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود می تواند به طور گستردهای مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است؛ ملنز و همكاران (2004)، وفاداری رفتاری را وفاداری به نام تجاری از  طریق خرید قابل مشاهده در طی یك دوره میگویند. در واقع وفاداری رفتاری، به تعداد دفعات تكرار و میزان خرید اطلاق میگردد. وفاداری نگرشی را بر اساس بیان ترجیحات، تعهد یا قصد خرید تعریف میكنند. بسیاری از پژوهشگران معتقدند كه وفاداری رفتاری به تنهایی نمیتواند علل واقعی خرید را بیان كند، بنابراین ابعاد نگرشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد(Baloglu,2012).  

 

یكی از مهمترین هدف صاحبان برند برای توسعه برند، ایجاد وفاداری در مشتریان نسبت به برندشان است. مشتریان وفادار به مثابه منبع مطمئن سودآوری برای شركت ها محسوب می شوند و با توجه به عدم اطمینان محیط، حاشیه ایمنی مناسبی را برای آنها به ارمغان می آورد. یكی از راه های ایجاد وفادار ای مشتریان به برند، توسعه هویت مناسبی برای برند است. برندها به توسط هویت، خود را به مشتریان شناسانده و از سایر رقبا متمایز می شوند(Kapferer, 2008). 

 

وفاداری به برند به صورت یك پاسخ رفتاری و همچنین یك عملكرد از فرآیندهای فیزیولوژیكی تعریف می شود .بنابراین، وفاداری به برند تابعی از گرایشات و رفتارها(عادات) است. اساساً ارزش ویژه برند از اعتمادی ناشی می شود كه مصرف كنندگان در مقایسه با برندهای دیگر نسبت به یك برند دارند كه این اعتماد بعنوان وفاداری مصرف كنندگان و تمایل آنها به پرداخت قیمت های بالا برای برند ترجمه می شود. ارزش ویژه برند بخاطر وفاداری برند و توسعه آن برای مدیران حائز اهمیت هست و یك رابطه مثبت با وفاداری برند دارد(رحیم نیا و همکاران، 1392). 

 

وفاداری نوعی نگرش مثبت به یك محصول است كه بر اثر استفاده مكرر از آن به وجود میآید كه میتوان دلیل آن را فرآیندهای روانی بیان نمود. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفا یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی،احساسی و هنجاری می باشد(Meller, 2006). 

وفاداری یك مفهوم مهم در استراتژی بازاریابی است و به گفته آكر وفاداری برند هسته مركزی ارزش ویژه برند است، وفاداری منجر می شود مشتریان در بین راه حل ها كمتر درجستجوی اطلاعات باشند(راندال و بنت، 2002). 

 

مفهوم وفاداری به برند هم به نگرش و هم به وفاداری رفتاری توسعه داده شده است. وفاداری رفتاری به این معناست كه مشتریان مجدداً از همین برند خرید خواهند كرد؛ به نظر می رسد كه وفادار ی نگرشی نسبت به وفاداری رفتاری با دوام تر است و نشان دهنده تعهد و رجحان دهی مشتریان است و زمانی است كه ارزش های منحصر به فرد از یك برند مشاهده می شود. علاوه بر این وفاداری رفتاری را می توان به منظور بررسی پیامدهای ارزش برند در نظر گرفت(سان و چیسلی، 2010). 

 

وفاداری به برند عبارت است از واكنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید كه فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا می كند و این رفتار باعث می شود كه در فرایند های تصمیم گیری و ارزیابی از مجموعه نام ها یی كه در ذهن دارد، گرایش خاصی به آن برند پیدا كند . این واكنش تابعی از فرایند های روانشناختی و ذهنی فرد است(Chaudhuri & Holbrook, 2011). 

وفاداری به نام تجاری به معنی تكرار خرید است كه دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفاً یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است. كلر بیان می كند كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری، اندازه گیری شده است، درحالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود، می تواند بهطور گسترده تری مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است. 

 

وفاداری مشتریان به نام تجاری باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمندتر ساختن شركت در پاسخ به تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و كاهش حساسیت مشتریان به تلاش های بازاریابی رقبا می شود. تعداد زیاد مشتریان وفادار به یك نام تجاری، دارایی شركت محسوب می شوند و به عنوان شاخص اصلی ارزش ویژه نام تجاری شناخته می شوند و همچنین حساسیت مشتریان وفادار به تغییر قیمت ها در مقایسه با مشتریان غیر وفادار، كمتر است. در واقع وفاداری به تكرار خریدكالاهای مصرفی منجر می گردد. در ادبیات بازاریابی اغلب مفهوم وفاداری برند هم خانواده با مفاهیمی نظیر «خرید مجدد» ،«ترجیح» ،«تعهد» و «پبروی» در نظر گرفته می شود و این اصطلاحات به جای هم به کار برده می شوند(Sahin et al, 2011). 

 

هر اندازه مشتریان نسبت به محصولات تحت برند خاصی اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند، به دلیل فطرت عدم ریسك پذیری افراد و كاهش ریسك خریدشان، بیشتر سعی می كنند از محصولات همان برند خرید كند و تمایل كمتری نسبت به محصولات سایر برندها نشان دهد و این یعنی وفاداری مشتریان به برند. اعتماد را می توان به عنوان اطمینان خاطر مشتری كه منجر می شود وی بتواند به فروشنده تا تحویل خدمات موعود اتكا كند، تعریف کرد(Agustin & Singh, 2010). 

اعتماد مشتریان نسبت به برند بر اساس باورهای مثبت درباره انتظاراتشان از رفتار سازمان و عملكرد، محصولاتش، بهبود و توسعه می یابد(Ashley & Leonard, 2009). اعتماد اثر فزاینده ای در طول زمان بر روی وفاداری مشتریان دارد و در طول زمان مشتریان كه به برند اعتماد دارند وفاداری شان نسبت به آن افزایش می یابد(Chiou & Shen, 2011).

 

یک نام تجاری خوب انتخاب مصرف کنندگان را جهت می دهد، به طوری که در فضای یک بازار بسیار پیچیده، نامهای تجاری یکسان میانبری را در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده به وجود می آورد. نام تجاری بر وفاداری مشتریان می افزاید. از آنجایی که مشتریان اکثر نامهایی را انتخاب می کنند که می شناسند استنباط می شود که وفاداری مشتریان به شرکت هایی با نام تجاری مورد تأیید بیشتر است. نام تجاری قوی ورود به بازار جدید را ممکن می سازد احتمالاً شرکت های دارای نامهای تجاری قوی در ورود به بازار جدید به مراتب موفق تر هستند(Raj, 2008).

 

وفاداری عبارتست از وجود نوعی نگرش مثبت به یک پدیده(مارک، خدمت، مغازه، یا فروشنده) و رفتار حمایتگرانه از آن اما تعریف کاملتری از وفاداری نیز وجود دارد که توسط الیور( 1999) مطرح شده است:  وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد یک محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می شود، به صورتی که همان مارک یا محصول علیرغم تأثیرات و تلا شهای بازاریابی بالقوه رقبا خریداری گردد. در اغلب تعاریف وفاداری دو رویکرد دیده می شود؛ رویکرد نگرشی احساسات مختلف در شخص تعلق خاطری نسبت به سازمان، خدمات و کالا ایجاد می کند این احساس درجه وفاداری مشتری را مشخص می نماید که به طور کامل شناختی است. مقیاس های وفاداری نگرشی شامل تبلیغات مثبت دهان به دهان، تمایل به توصیه و تشویق دیگران به استفاده از کالا و خدمات است؛ رویکرد رفتاری تمایل مشتری برای خرید مکرر خدمات و تولیدات عرضه کننده خدمات و حفظ ارتباط با عرضه کننده کالا و خدمات است(قره چه و دابوییان، 1390). وفاداری به برند را «ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها و خدمات به طور مکرر»  توصیف می کنند(Susanna & Larsson ,2009). 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

 

ادبیات تحقیق وفاداری مشتری به برند

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

2-8- ارزش ویژه برند  39

2-8-1- مفهوم نام و نشان تجاری  42

2-8-2- مدلهای ارزش ویژه برند  42

2-8-2-1- مدل ارزش ویژه برند آکر  42

2-8-2-2- مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

2-8-2-3- مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

2-8-2-4- مدل ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری  44

2-9- مدل مفهومی تحقیق  47

2-9-1- کیفیت فیزیکی  47

2-9-2- رفتار كاركنان  47

2-9-3- رضایت درونی ایده آل  48

2-9-4- هویت برند  48

2-9-5- انسجام در سبک زندگی  48

 

2-10- پیشینه تحقیقات انجام شده وفاداری مشتری به برند

2-10-1- تحقیقات داخلی  49

2-10-2- تحقیقات خارجی  50

2- 11- جمع بندی فصل دوم  52

 

منابع

 

  • پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ و همكاران  28 سوالی

    پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ و همكاران  28 سوالی کلمات کلیدی : پرسشنامه سلامت روان گلدبرگ پرسشنامه سلامت روانی ghq 28 دانلود پرسشنامه سلامت روان ghq-28 پرسشنامه سلامت عمومي 28 سوالي-ghq نحوه نمره گذاری پرسشنامه سلامت روان گلدبرگ دانلود پرسشنامه سلامت…

  • بررسی مفهوم و مصادیق اقتضای عقد نکاح

    بررسی مفهوم و مصادیق اقتضای عقد نکاح کلمات کلیدی : اقتضای عقد نکاح اقتضای اطلاق اقتضای ذات عقد نکاح شرط خلاف مقتضای ذات عقد شرط عدم نزدیکی در عقد نکاح شرط عدم تمتعات در عقد نکاح آثار عملی پذیرش صحت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی زناشویی 63 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی زناشویی 63 صفحه فصل دوم پایان نامه کیفیت زندگی زناشویی مبانی نظری کیفیت زندگی زناشویی پیشینه تحقیق کیفیت زندگی زناشویی پیشینه داخلی کیفیت زندگی زناشویی پیشینه خارجی کیفیت زندگی زناشویی پیشینه پژوهش کیفیت…

  • پاورپوینت بررسی فناوری های قرن 21

    پاورپوینت بررسی فناوری های قرن 21 پاورپوینت بررسی فناوری های قرن 21 تحقیق بررسی فناوری های قرن 21 ویژگیهای فناوری های قرن 21 ، سریعتر، متصل شده و هوشمندتر نیمه هادی ها و صنایع الکترونیک تاثیرات تکامل صنعت الکترونیک سیستم…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی با عنوان شناخت عوامل مؤثربر آگاهی ورفتار دانش آموزان دختر نسبت به حجاب

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی با عنوان شناخت عوامل مؤثربر آگاهی ورفتار دانش آموزان دختر نسبت به حجاب حجاب بد حجابی قرآن و حجاب نقش حجاب در ازدواج دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی با عنوان…

  • ارزیابی گزارشگری مالی شهرداری به منظور رضایت مشتریان

    ارزیابی گزارشگری مالی شهرداری به منظور رضایت مشتریان سیستم اطلاعات حسابداری ارزیابی گزارشگری مالی شهرداری قابلیت گزارشگری مطلوب سیستم اطلاعات حسابداری ارزیابی گزارشگری مالی شهرداری به منظور رضایت مشتریان ارزیابی قابلیت گزارشگری مطلوب سامانه اطلاعات حسابداری شهرداری های استان اردبیل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب ریاضی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب ریاضی 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب ریاضی مبانی نظری اضطراب ریاضی پیشینه تحقیق اضطراب ریاضی پیشینه داخلی اضطراب ریاضی پیشینه خارجی اضطراب ریاضی پیشینه پژوهش اضطراب ریاضی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با زباله های الکترونیکی

    پاورپوینت آشنایی با زباله های الکترونیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با زباله های الکترونیکی جهت رشته مهندسی نرم افزار و آی تی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • مطالعه جغرافیا طبیعی و تاریخی و جمعیتی منطقه 15 تهران

    مطالعه جغرافیا طبیعی و تاریخی و جمعیتی منطقه 15 تهران مطالعه تاریخی منطقه 15 تهران مطالعه جمعیتی منطقه 15 تهران مطالعه جغرافیا طبیعی منطقه 15 تهران مطالعه جغرافیا طبیعی و تاریخی و جمعیتی منطقه 15 تهران دانلود مقالات جغرافیا دانلود…

  • پاورپوینت آشنایی با برج میلاد

    پاورپوینت آشنایی با برج میلاد پاورپوینت آشنایی با برج میلاد مشخصات فنی برج میلاد مقایسه برج میلاد با دیگر برج ها راه‌های دسترسی و حمل و نقل برج میلاد قسمت های مختلف برج میلاد امکانات ویژه برج میلاد جایگاه برج…

  • پروپوزال طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان

    پروپوزال طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان ناجا پروپوزال مدیریت استراتژیک منابع انسانی پروپوزال طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان…

  • بررسی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش در سازمان های ایرانی

    بررسی عوامل موثر بر پذیرش مدیریت دانش در سازمان های ایرانی پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش چالش پیاده سازی موفق مدیریت دانش چالش پیاده سازی موفق سیستم های مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی عوامل…

  • فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی

    فصل دوم پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی کلمات کلیدی : دانلود مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدیریت دانش پیشینه مدیریت دانش در ایران پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش…

  • پرسشنامه نقش احساسات در مشتریان آنلاین

    پرسشنامه نقش احساسات در مشتریان آنلاین پرسشنامه استاندارد خرید مشتریان آنلاین پرسشنامه خرید آنلاین دانلود پرسشنامه خرید آنلاین پرسشنامه نقش احساسات در خرید دانلود پرسشنامه نقش احساسات در مشتریان آنلاین رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه نقش احساسات در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی دلزدگی زناشویی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی دلزدگی زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دلزدگی زناشویی مبانی نظری دلزدگی زناشویی پیشینه تحقیق دلزدگی زناشویی پیشینه داخلی دلزدگی زناشویی پیشینه خارجی دلزدگی زناشویی پیشینه پژوهش دلزدگی زناشویی پیشینه نظری دلزدگی زناشویی…

  • دانلود گزارش کار آزمایشگاه شیمی تجزیه 1

    دانلود گزارش کار آزمایشگاه شیمی تجزیه 1 دانلود مجموعه آزمایشات شیمی تجزیه 1 دانلود گزارش کار آزمایشگاه شیمی تجزیه 1 دانلود گزارش آزمایشگاه شیمی تجزیه 1 گزارش کار آزمایشگاه شیمی تجزیه 1 خرید گزارش کار آزمایشگاه شیمی تجزیه 1 فروش…

  • شناسایی ویژگیهای کشورهای منطقه خلیج فارس با توجه به اولویت منطقه گرایی بودن برای ایران

    شناسایی ویژگیهای کشورهای منطقه خلیج فارس با توجه به اولویت منطقه گرایی بودن برای ایران منطقه‌گرایی در خاورمیانه نقش ایران در منطقه گرایی خاورمیانه خصوصیات کشورهای منطقة خاورمیانه اولویت منطقه گرایی خاورمیانه برای ایران ویژگیهای کشورهای منطقه خلیج فارس دانلود…

  • دانلود مقاله ورشکستگی به تقلب

    دانلود مقاله ورشکستگی به تقلب ورشكستگی ورشكستگی به تقلب ورشكستگی به تقلب یعنی چی ورشکستگی به تقلب چیست ورشکستگی به تقلب در قانون تجارت دانلود مقاله ورشکستگی به تقلب موارد ورشکستگی به تقلب دانلود مقاله حقوق رفتن به سایت اصلی…

  • تحقیق آشنایی با حقوق قرارداد بیع متقابل (BUY BACK ) با تأکید بر حوزه های نفت و گاز

    تحقیق آشنایی با حقوق قرارداد بیع متقابل (BUY BACK ) با تأکید بر حوزه های نفت و گاز کلمات کلیدی : تحقیق بیع متقابل(BUY BACK) مقاله بیع متقابل(BUY BACK) اصطلاح BUY BACK تعریف BUY BACK ماهیت خاص قررداد BUY BACK…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تسهیم دانش مبانی نظری تسهیم دانش دانلود مبانی نظری تسهیم دانش پیشینه تحقیق تسهیم دانش ادبیات نظری تسهیم دانش فصل دوم پایان نامه تسهیم دانش مبانی نظری و پیشینه تحقیق تسهیم دانش ادبیات و مبانی…

  • ادبیات و پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش

    ادبیات و پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدلهای استراتژیک مدیریت دانش ادبیات نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدلهای استراتژیک مدیریت…

  • پاورپوینت خوشه های صنعتی

    پاورپوینت خوشه های صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خوشه های صنعتی جهت رشته ی مهندسی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خوشه صنعتی، مجموعه…

  • دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان

    دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان پاورپوینت در مورد سازه های نگهبان پاورپوینت انواع سازه های نگهبان پاورپوینت روش های نگهبانی از سازه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازه های نگهبان جهت رشته عمران در 78 اسلاید و با…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش نمایش خلاق فصل دوم پایان نامه نمایش خلاق مبانی نظری نمایش خلاق پیشینه تحقیق نمایش خلاق پیشینه داخلی نمایش خلاق پیشینه خارجی نمایش خلاق پیشینه پژوهش نمایش خلاق پیشینه نظری نمایش خلاق ادبیات نظری نمایش…

  • مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

    مقاله ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان مدیریت کیفیت جامع مدیریت ارتباط با شهروندان کیفیت خدمات الکترونیک مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی مدیریت کیفیت در سازمانها مدل مناسب کیفیت خدمات ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور…

  • پاورپوینت درس یازدهم علوم ششم ابتدایی مبحث شگفتی های برگ

    پاورپوینت درس یازدهم علوم ششم ابتدایی مبحث شگفتی های برگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس یازدهم علوم ششم ابتدایی مبحث شگفتی های برگ در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه عقلانی عاطفی مبانی نظری نظریه عقلانی عاطفی پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی پیشینه داخلی نظریه عقلانی عاطفی پیشینه خارجی نظریه عقلانی عاطفی…

  • پاورپوینت سفيده كوچك كلم حشرات 

    پاورپوینت سفيده كوچك كلم حشرات  پاورپوینت سفيده كوچك كلم حشرات  دانلود پاورپوینت سفيده كوچك كلم حشرات  پاورپوینت کلم حشرات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  سفيده كوچك كلم جهت رشته زیست شناسی در قالب11اسلاید و با فرمتpptx قابل اصلاح و ویرایش…

  • دانلود تحقیق درباره هوش هیجانی و رویکردها word

    دانلود تحقیق درباره هوش هیجانی و رویکردها word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و رویکردها با فرمت docx در قالب 48 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پاورپوینت روانشناسی تربیتی

    پاورپوینت روانشناسی تربیتی دانلود پاورپوینت روانشناسی تربیتی آموزش پاورپوینت روانشناسی تربیتی تحقیق راجب پاورپوینت روانشناسی تربیتی روانشناسی تربیتی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی تربیتی جهت رشته پزشکی در قالب  79 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پرسشنامه تحریف های شناختی ویسمن وبک با روش نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه تحریف های شناختی ویسمن وبک با روش نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه ی تحریفات شناختی پرسشنامه تحریف های شناختی پرسشنامه تحریف های شناختی بک دانلود پرسشنامه تحریف های شناختی پرسشنامه تحریف های شناختی الیس پرسشنامه…

  • پاورپوینت کتاب مالیه عمومی و خط مشی دولت ها از دکتر جمشید پژویان

    پاورپوینت کتاب مالیه عمومی و خط مشی دولت ها از دکتر جمشید پژویان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مالیه عمومی و خط مشی دولت ها از دکتر جمشید پژویان جهت رشته حسابداری در قالب 191 اسلاید و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاداش در سازمان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق پاداش در سازمان مبانی نظری پاداش در سازمان مبانی نظری پرداخت پاداش در سازمان مبانی نظری روشهای پرداخت پاداش در سازمان مبانی نظری مبانی نظری شیوه پرداخت پاداش مبانی نظری شیوه پرداخت پاداش در سازمان…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش در سازمان

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش در سازمان سرمایه اجتماعی سرمایه ساختاری سرمایه شناختی سرمایه ارتباطی مدیریت دانش عوامل موثر بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش دانلود پرسشنامه بررسی عوامل موثر بین سرمایه اجتماعی و مدیریت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی 66 صفحه

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی 66 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حاکمیت شرکتی مبانی نظری حاکمیت شرکتی پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی پیشینه داخلی حاکمیت شرکتی پیشینه خارجی حاکمیت شرکتی پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی پیشینه نظری…