مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

برند
عناصر برند
برندهای مقلّد
تصویر برند
قصد خرید
تاریخچه برند
منشور هویت
پایان نامه مدیریت بازرگانی

رفتن به سایت اصلی

 

مقایسه اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی

فهرست مطالبفصل اول.. 11-1-مقدمه. 21-2- ضرورت و اهمیت انجام تحقیق.. 31-3-بیان مسئله. 31-4-قلمرو تحقیق.. 51-4-1- قلمرو موضوعی تحقیق.. 51-4-2- قلمرو مکانی تحقیق.. 51-4-3- قلمرو زمانی تحقیق.. 51-5-اهداف تحقیق.. 61-6- سؤال تحقیق.. 61-6-1– سؤال اصلی.. 61-6-2- سؤال های فرعی.. 61-7- فرضیه­های تحقیق.. 71-8- تعریف واژه­های کلیدی.. 71-8-1- تعریف مفهومی واژه­ها 71-9- خلاصه فصل.. 10فصل دوم.. 112-1- مقدمه. 122-2- قصد خرید.. 142-3- هویت برند.. 182-3-1- کلیات… 182-3-2- تاریخچه برند.. 192-3-3- از عصر تولیدگرایی به عصر برندمحوری.. 192-3-4- اهمیت برند.. 202-3-5- تعریف برند.. 222-3-6- فرآیند ایجاد برند.. 232-3-7- وجوه برند.. 242-3-7-1- برند دستاورد مجموعه­ای از رفتارهاست… 242-3-7-2- برند تنها در ذهن ماست… 242-3-8- ساختار برند.. 252-3-8-1- ساختار مشهود. 252-3-8-1- ساختار نامشهود. 252-3-9- مفهوم هویت برند.. 262-3-10- دیدگاه­های مختلف درباره­ ی هویت برند.. 272-3-11- ابعاد هویت… 272-3-12- منشور هویت… 282-3-12-1- پیکر. 282-3-12-2- شخصیت… 292-3-12-3- فرهنگ….. 312-3-12-4-رابطه. 312-3-12-5- بازتابش…. 322-3-12-6- خودانگاره. 322-3-13- منابع هویت برند.. 332-3-13-1- کلیات… 332-3-13-2- معیارهای انتخاب عناصر برند.. 332-3-13-3- نام برند.. 342-3-13-4- URL. 352-3-13-5- لوگو و نماد. 362-3-13-6- کاراکترها 382-3-13-7- شعار. 392-3-13-8- طنین.. 392-3-13-9- بسته­بندی.. 402-4- تصویر برند.. 412-5- تعریف کیفیت ادراک شده. 442-5-1- مفهوم ارزش از دیدگاه­های متفاوت… 442-5-1-1- مفهوم ارزش درک شده مشتری.. 452-5-1-2- مؤلفه­های ارزش از دید مشتری.. 482-5-1-3- چارچوب وسیله-نتیجه. 482-5-1-4- چارچوب مؤلفه­های ارزش…. 502-4-1-5- چارچوب نسبت هزینه- منفعت… 512-4-1-6- ابعاد كلیدی ارزش…. 532-6- برند مقلّد.. 552-5-1- انواع تقلید از برند.. 572-6- ملاحظات حقوقی در بحث برندسازی.. 582-6-1- مبحث علائم تجاری در حوزه­ی نام­ها 592-6-2- مباحث علائم تجاری در حوزه بسته­بندی.. 602-7- تحقیقات مشابه داخلی و خارجی.. 612-7-1- مطالعات انجام شده در داخل کشور. 612-7-2- مطالعات انجام شده در خارج کشور. 772-8- جمع­بندی پیشینه تجربی.. 892-8-1- جمع­بندی پیشینه­های تجربی داخلی.. 892-8-2- جمع­بندی پیشینه های تجربی خارجی.. 979-2- خلاصه فصل.. 103فصل سوم.. 1053-1- مقدمه. 1093-2- الگوی مفهومی تحقیق و فرضیه­ها 1093-3- روش تحقیق.. 1113-4- جامعه آماری.. 1113-5- حجم نمونه و روش نمونه‌گیری.. 1123-6- روش گردآوری داده‌‌ها 1133-6-1- مطالعات کتابخانه­ای و اینترنتی.. 1133-6-2- پرسشنامه. 1133-6-2-1- شرح پرسشنامه. 1133-7- انتخاب برند.. 1143-8- روایی ابزار پژوهش…. 1173-9- پایایی ابزار پژوهش (قابلیت اعتماد). 1173-10- ابزارها و روش­های تجزیه و تحلیل داده­ها 1183-11- خلاصه فصل.. 118فصل چهارم.. 1194-1- مقدمه. 1204-2- ویژگی­های جمعیت شناختی پاسخ­دهندگان و جامعه­آماری.. 1204-2-1- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت… 1204-2-2- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سن.. 1214-2-3- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب وضعیت تأهل.. 1224-3- تحلیل استنباطی داده­ها 1234-3-1 – مدل­های اندازه­گیری.. 1244-3-1-1- مدل اندازه­گیری نام برند.. 1244-3-1-2- مدل اندازه­گیری لوگو و نماد. 1264-3-1-3- مدل اندازه­گیری کاراکتر. 1284-3-1-4- مدل اندازهگیری شعار و طنین.. 1304-3-1-5- مدل اندازه­گیری بسته­بندی.. 1324-3-1-6- مدل اندازه­گیری تصویر برند.. 1344-3-1-7- مدل اندازه­گیری ارزش درک شده. 1354-3-1-8- مدل اندازه­گیری قصد خرید.. 1364-3-2- آزمون همبستگی بین متغیرهای پژوهش…. 1374-3-3- آزمون فرضیات تحقیق.. 1384-3-3-1- آزمون الگوی مفهومی پژوهش با استفاده از مدل­یابی معادلات ساختاری.. 138    4-3-3-1-5- نتیجه آزمون مدل نهایی.. 1434-3-3-2- آزمون ویلکاکسون.. 1444-4- خلاصه فصل.. 147فصل پنجم… 1485-1- مقدمه. 1495-2- مرور مختصر بر روند پژوهش…. 1505-3- یافته­ها 1505-3-1- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون مدل معادلات ساختاری.. 1505-3-2- بررسی یافته‌های پژوهش با توجه به آزمون ویلکاکسون.. 1525-4- بحث و نتیجه­گیری.. 1525-5- پیشنهادات کاربردی.. 1575-6- محدودیت­های پژوهش…. 1595-7- پیشنهادات برای پژوهش­های آتی.. 159فهرست منابع و مأخذ.. 161منابع فارسی.. 162منابع خارجی.. 168ضمائم و پیوست­ها. 175

 

ضمائم و پیوست¬ها 175

پیوست1) پرسشنامه پژوهش 176

پیوست2) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون آلفای کرونباخ 182

پیوست3) همبستگی بین متغیرهای پژوهش 182

پیوست4) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون ویلکاکسون 183

پیوست5) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند اصلی پژوهش 185

پیوست6) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند مقلّد پژوهش 190

پیوست7) خروجی آزمون کلموگروف اسمیرنف 191

پیوست8) جدول کرجسی و مورگان و نیز کوهن 193

پیوست9) متن مصاحبه با خبرگان 193

پیوست1) پرسشنامه پژوهش 176

پیوست2) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون آلفای کرونباخ 182

پیوست3) همبستگی بین متغیرهای پژوهش 182

پیوست4) خروجی نرم افزار SPSS برای آزمون ویلکاکسون 183

پیوست5) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند اصلی پژوهش 185

پیوست6) خروجی نرم افزار AMOS18، مربوط به تایید الگوی مفهومی برند مقلّد پژوهش 190

پیوست7) خروجی آزمون کلموگروف اسمیرنف 191

پیوست8) جدول کرجسی و مورگان و نیز کوهن 193

پیوست9) متن مصاحبه با خبرگان 193

چکیدهامروزه برند و نام تجاری یكی از مهم­ترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت­ها قرار دارد. برند، جزء جدانشدنی راهبرد بازاریابی شركت است و به­طور روزافزونی به­عنوان تنها دارایی مهم و منبع تمایز مورد توجه قرار می­گیرد. بدین ترتیب برندهای قوی، ارائه­دهنده­ی سود بیشتر همراه با ریسك كمتر به سهامداران هستند. از طرفی تقلید از برند یک استراتژی بازاریابی سودآور بر پایه­ی استفاده از شباهت­ها (بسته بندی، طراحی، نام برند، تبلیغات و غیره) به­منظور تسهیل پذیرش برند به­وسیله­ی مصرف­کننده است. برندهای مقلّد با تقلید از هویت برندهای اصلی، قصد ایجاد تصویر ذهنی مثبت و ارزش درک شده مثبت از محصول توسط مشتریان را دارند، تا از این طریق بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند. لذا هدف این پژوهش اندازه­گیری میزان تأثیرگذاری هویت برند بر قصد خرید برندهای اصلی و مقلّد و همچنین موفقیت برندهای مقلّد در تقلید عناصر برندهای اصلی با توجه به نگرش دانشجویان دانشگاه مازندران است. روش انجام پژوهش، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش دانشجویان دانشگاه مازندارن است. از نمونه­گیری طبقه­ای متناسب برای نمونه­گیری استفاده شد. حجم نمونه 389 نفر تعیین شد. در این پژوهش از پرسشنامه برای سنجش متغیرهای هویت برند، تصویر برند، ارزش درک شده و قصدخرید استفاده شده است. نتایج تحلیل عاملی تاییدی حاکی از داشتن روایی سازه پرسشنامه است. پایایی کل پرسشنامه­ با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ در دو برند اصلی و مقلّد به ترتیب 95/0 و  94/0 تعیین شد. داده­ها با استفاده از نرم­افزارSPSS20 و AMOS18 مورد آزمون قرار گرفت. فرضیه­های پژوهش با استفاده از آزمون­های مدل­سازی معادلات ساختاری و آزمون ویلکاکسون، مورد بررسی قرار گرفت. یافته­های پژوهش حاکی از آن است که هویت برند، اثر معناداری بر تصویر برند و ارزش درک شده در دو برند اصلی و مقلّد دارد. همچنین تصویر برند و ارزش درک شده اثر معناداری بر قصد خرید در دو برند داشته است. در نهایت مدل پژوهش مورد تایید قرار گرفت. همچنین آزمون ویلکاکسون، نشان داد که مصرف­کنندگان هویت، تصویر برند و ارزش درک شده ی برند اصلی را در مقایسه با برند مقلّد مثبت­تر ارزیابی می­کنند.

 

 

 

 

  • با شتاب به پیش،بهترین نظریه ها درباره مدیریت دگرگونی اثر هجده نفر از بزرگترین اندیشمندان و صاحبنظران معاصر

    با شتاب به پیش،بهترین نظریه ها درباره مدیریت دگرگونی اثر هجده نفر از بزرگترین اندیشمندان و صاحبنظران معاصر منابع انگیزش مهندسی مجدد سهم و نقش در ایجاد ارزش منطق کسب و کار و تجارت جهانی سیستم همکاری در فروش فایل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر انتقادی دانشجویان 116 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر انتقادی دانشجویان 116 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تفکر انتقادی دانشجویان مبانی نظری تفکر انتقادی دانشجویان پیشینه تحقیق تفکر انتقادی دانشجویان پیشینه داخلی تفکر انتقادی دانشجویان پیشینه خارجی تفکر انتقادی دانشجویان…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام

    دانلود پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب و کار و معماری سازمانی یک کار توام پاورپوینت فرآیند کسب و کار پاورپوینت مدیریت فرایند کسب و کار پاورپوینت مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت فرآیندهای کسب…

  • پاورپوینت در مورد ترامادول Tramadol

    پاورپوینت در مورد ترامادول Tramadol رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد ترامادول Tramadol جهت رشته ی پزشکی در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ترامادول يک ضد…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تربیت بدنی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تربیت بدنی فصل دوم پایان نامه تربیت بدنی مبانی نظری تربیت بدنی پیشینه تحقیق تربیت بدنی پیشینه داخلی تربیت بدنی پیشینه خارجی تربیت بدنی پیشینه پژوهش تربیت بدنی پیشینه نظری تربیت بدنی ادبیات نظری تربیت…

  • حمایت های کیفری در قبال زنان بزه دیده از خشونت و جرایم جنسی

    حمایت های کیفری در قبال زنان بزه دیده از خشونت و جرایم جنسی کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان دانلود…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری کمال گرایی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری کمال گرایی فصل دوم پایان نامه کمال گرایی مبانی نظری کمال گرایی پیشینه تحقیق کمال گرایی پیشینه داخلی کمال گرایی پیشینه خارجی کمال گرایی پیشینه پژوهش کمال گرایی پیشینه نظری کمال گرایی ادبیات…

  • مقاله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی با عنوان بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل كنترل بر افزایش فروش پسته ایران

    مقاله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی با عنوان بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل كنترل بر افزایش فروش پسته ایران آمیخته بازاریابی خرده فروشی عمده‌فروشی ارتقاء محصول دانلود مقاله کارشناسی ارشد مهندسی صنایع غذائی با عنوان بررسی تأثیر مهم‌ترین عوامل قابل…

  • افزایش پایداری دینامیكی با استفاده از پایدارساز سیستم قدرت و ادوات FACTS

    افزایش پایداری دینامیكی با استفاده از پایدارساز سیستم قدرت و ادوات FACTS الگوریتم ژنتیک پایداری دینامیکی جبرانگر وار استاتیکی پایدارساز سیستم قدرت همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل fileina فروشگاه ساز فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و…

  • پاورپوینت جنبه های اخلاقی، حقوقی و فقهی شبیه سازی انسان

    پاورپوینت جنبه های اخلاقی، حقوقی و فقهی شبیه سازی انسان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ﺟﻨﺒﻪ ﻫﺎی اﺧﻼقی ﺣﻘﻮقی و ﻓﻘهی ﺷﺒیه ﺳﺎزی اﻧﺴﺎن جهت رشته حقوق در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوینت مشخصه های مهم وب جدید

    پاورپوینت مشخصه های مهم وب جدید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مشخصهای مهم وب جدید جهت رشته کامپیوتر در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         در…

  • جزوه جامعه شناسی تبلیغات

    جزوه جامعه شناسی تبلیغات رفتن به سايت اصلي جزوه جامعه شناسی تبلیغات به همراه اسکن صفحات مهم کتاب به انضمام یک فایل نمونه سوالات امتحانی به تعداد 27 صفحه pdf

  • مقایسه شرط نامشروع و شرط خلاف مقتضای عقد

    مقایسه شرط نامشروع و شرط خلاف مقتضای عقد وجوب وفاء شرط باطل بطلان عقد خیار فسخ مشروط له مقتضای ذات عقد چیست؟ شرط نامشروع و شرط خلاف مقتضای عقد در قانون مدنی ایران دانلود مقاله مقایسه شرط نامشروع و شرط…

  • دانلود پاورپوینت کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی

    دانلود پاورپوینت کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی پاورپوینت درمورد کامپیوتر و کشاورزی پاورپوینت نقش کامپیوتر در کشاورزی پاورپوینت درباره اقتصاد کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربرد کامپیوتر در اقتصاد کشاورزی جهت رشته کشاورزی در 238 اسلاید و با…

  • جایگاه اخلاق حرفه ای در پژوهش با تاکید بر حقوق کیفری

    جایگاه اخلاق حرفه ای در پژوهش با تاکید بر حقوق کیفری اخلاق پژوهش در حقوق کیفری اخلاق حرفه ای در پژوهش اخلاق پژوهشگری در حقوق کیفری خاستگاه مسائل اخلاقى در پژوهش مسایل اخلاقی مربرط به فرآیند پژوهش مقاله اخلاق در…

  • بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب

    بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب آبشویی برنامه زراعی خاك شور وسدیمی آبشویی خاک های شور آبشویی خاک های سدیمی تعیین برنامه زراعی مناسب بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه…

  • پاورپوینت حسابداری اسلامی

    پاورپوینت حسابداری اسلامی پاورپوینت حسابداری اسلامی pdf پاورپوینت حسابداری اسلامی مقاله pdf حسابداری اسلامی پاورپوینت پاورپوینت حسابداری اسلامی در ایران پاورپوینت حسابداری اسلامی مقاله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری اسلامی جهت رشته حسابداری در قالب 36 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آشنایی با پارک ملی کویر

    پاورپوینت آشنایی با پارک ملی کویر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با پارک ملی کویر جهت رشته گردشگری و توریسم در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات

    مبانی نظری شناسایی علل تاثیرگذار برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات عوامل برون سپاری ضرورت برون سپاری برون سپاری خدمات شهری برون سپاری خدمات شهرداری تاثیر برون سپاری بر عملکرد سازمان برون سپاری خدمات شهری با مدل سوات آسیب…

  • انواع اشاعه

    انواع اشاعه اشاعه مشاع شركاء حصه حالات بیع مشاع وضع حقوقی بیع مال مشاع دانلود مقاله انواع اشاعه رفتن به سایت اصلی انواع اشاعه   طرح مسئله: در این تحقیق سعی می شود به این سوال که آیا هر شریک…

  • دانلود پاورپوینت الگوها و روش های نوین تدریس

    دانلود پاورپوینت الگوها و روش های نوین تدریس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوها و روش های نوین تدریس جهت رشته تربیت معلم در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاثیر سبکهای فرزندپروری بر عملکرد تحصیلی 39 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عملکرد تحصیلی پیشینه تحقیق عملکرد تحصیلی فصل دوم پایان نامه عملکرد تحصیلی مبانی نظری سبک های فرزندپروری پیشینه تحقیق سبک های فرزندپروری…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک های اسنادی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک های اسنادی فصل دوم پایان نامه سبک های اسنادی مبانی نظری سبک های اسنادی پیشینه تحقیق سبک های اسنادی پیشینه داخلی سبک های اسنادی پیشینه خارجی سبک های اسنادی پیشینه پژوهش سبک های اسنادی…

  • پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان

    پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان برنامه ريزي در سازمان تحقیق برنامه ريزي در سازمان اهميت و ضرورت برنامه ريزي تعريف برنامه‌ريزي ويژگي‌هاي برنامه‌ريزي هدف‌های برنامه ریزی فرايند برنامه ریزی و‌يژگي‌هاي يك برنامه خو‌ب انواع برنامه…

  • آثار اعمال حق حبس و موجبات زوال آن

    آثار اعمال حق حبس و موجبات زوال آن حق حبس مدنی اسقاط حق حبس آثار اعمال حق حبس شیوه اجرای حق حبس موجبات زوال حق حبس هزینه نگهداری از مال در دوره حبس تأثیر حجر حابس یا ورشکستگی او در…

  • پاورپوینت صنعت توریسم در ایران

    پاورپوینت صنعت توریسم در ایران پاورپوینت بازاریابی گردشگری پاورپوینت کتاب بازاریابی گردشگری پاورپوینت بازاریابی در صنعت گردشگری پاورپوینت بازاریابی در حوزه گردشگری پاورپوینت صنعت توریسم در ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت صنعت توریسم در ایران جهت رشته تاریخ و…

  • پاورپوینت آشنایی با تاکتیک های مذاکره

    پاورپوینت آشنایی با تاکتیک های مذاکره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تاکتیک های مذاکره جهت رشته گوناگون در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت خشم در کودکان

    پاورپوینت خشم در کودکان پاورپوینت علت خشم در کودکان پاورپوینت برطرف کردن خشم کودکان پاورپوینت عوامل خشم در کودکان پاورپوینت خشم در کودکان دانش آموزی پاورپوینت درمان خشم کودکان پاورپوینت خشم در کودکان چگونه است رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تحلیل رفتار متقابل

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تحلیل رفتار متقابل کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تحلیل رفتار متقابل مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل پیشینه تحقیق تحلیل رفتار متقابل پیشینه داخلی تحلیل رفتار متقابل پیشینه خارجی تحلیل رفتار متقابل…

  • چگونگی رفع ابهام از مورد معامله

    چگونگی رفع ابهام از مورد معامله ابهام در معامله ابهام در مورد معامله رفع ابهام از مورد معامله نحوه رفع ابهام از مورد معامله روشهای رفع ابهام از مورد معامله دانلود پایان نامه ابهام در معامله دانلود پایان نامه رشته…

  • پروپوزال سلامت روانی کارکنان شهرداری

    پروپوزال سلامت روانی کارکنان شهرداری کلمات کلیدی : پروپوزال سلامت روان پروپوزال سلامت روانی نمونه پروپوزال سلامت روان پروپوزال در مورد سلامت روان پروپوزال سلامت روانی کارکنان پروپوزال سلامت روانی کارمندان پروپوزال سلامت روانی کارمندان شهرداری رفتن به سایت اصلی…

  • اثر اضطرار در قراردادها و ایقاعات با بررسی مصداقهای مورد تردید

    اثر اضطرار در قراردادها و ایقاعات با بررسی مصداقهای مورد تردید مفهوم اضطرار اثر اضطرار در قرارداد اثر اضطرار در ایقاعات اضطرار در حقوق دانلود پایان نامه اضطرار دانلود پایان نامه رشته حقوق اثر اضطرار در قراردادها و ایقاعات با…

  • پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع بازارهای اوراق بهادار

    پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش با موضوع بازارهای اوراق بهادار دانلود پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت سرمایه گذاری تألیف چارلز پی جونز ترجمه دکتر تهرانی و دکتر نوربخش با موضوع بازارهای…

  • بررسی انواع هوش، ابعاد و مولفه های آن با تاکید بر هوش سازمانی

    بررسی انواع هوش، ابعاد و مولفه های آن با تاکید بر هوش سازمانی کلمات کلیدی : ابعاد هوش سازمانی پایان نامه هوش سازمانی مولفه های هوش سازمانی انواع هوش و مولفه های آن نظریه های هوش سازمانی مدل های هوش…

  • پاورپوینت شگردهای سیاسی، قدرت و تصمیم گیری سازمانی

    پاورپوینت شگردهای سیاسی، قدرت و تصمیم گیری سازمانی دانلود رایگان پاورپوینت شگردهای سیاسی ، قدرت و تصمیم گیری سازمانی تصمیم گیری سازمانی عقلانیت محدود فرایند تصمیم گیری عقلایی مدل ائتلافی قدرت و سیاست مآخذ قدرت تفاوت بین فرمانروایی و دیگر…